Wywieranie wrażenia Strategie autoprezentacji


Mark Leary

Wywieranie wrażenia Strategie autoprezentacji

Oprawa miękka
Liczba stron: 272
Wydawnictwo: GWP
44,90 30,84

Do koszyka
oszczędzasz: 14,06

Zamówienie wyślemy najpóźniej 2017-10-24

Koszt dostawy + więcej

Pakiety

+ =
Cena pakietu:
79,80 50,04
Do koszyka
oszczędzasz: 29,76
+ =
Cena pakietu:
89,80 55,54
Do koszyka
oszczędzasz: 34,26
1/2

 

Dzięki książce Wywieranie wrażenia poznasz:
• różnorodne taktyki autoprezentacyjne,
• motywacje leżące u podstaw autoprezentacji,
• społeczny i kulturowy kontekst zachowań autoprezentacyjnych, a także ich konsekwencje.

Człowiek inaczej zachowuje się wówczas, gdy nikt go nie obserwuje, a inaczej, gdy świadkami jego zachowań są inni ludzie. Choć twierdzenie to wydaje się oczywiste, psychologia stosunkowo długo nie interesowała się tym, dlaczego właściwie taka różnica występuje, jakie czynniki ją potęgują i jakie są jej konsekwencje.
Książka Marka Leary’ego poświęcona jest właśnie tym zagadnieniom. Autor – znany psycholog społeczny i jeden z najwybitniejszych specjalistów w zakresie autoprezentacji – w systematyczny sposób omawia problematykę związaną z wywieraniem wrażenia na innych. Czyni to w sposób nadzwyczaj kompetentny, a zarazem przystępny, toteż po tę publikację sięgną nie tylko psychologowie.

Recenzje

Dodaj własną recenzję.

Dodaj recenzję

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst poprzez formularz.



Komentarze czytelników

Pozostaw komentarz...