Zjawisko zawłaszczania wartości a zachowania obronne przedsiębiorstw


Bogusław Gulski

Zjawisko zawłaszczania wartości a zachowania obronne przedsiębiorstw

Oprawa miękka
Liczba stron: 342
Wydawnictwo: UMCS
42,00 31,25

Do koszyka
oszczędzasz: 10,75

Zamówienie wyślemy 2017-08-21

Koszt dostawy + więcej

Pakiety

+ =
Cena pakietu:
78,90 51,55
Do koszyka
oszczędzasz: 27,35
+ =
Cena pakietu:
76,90 50,45
Do koszyka
oszczędzasz: 26,45
+ + =
Cena pakietu:
113,80 68,59
Do koszyka
oszczędzasz: 45,21
1/3

 

Recenzowana monografia powstała w wyniku kilkuletnich prac badawczych prowadzonych przez Autora w ważnym i bardzo aktualnym obszarze badawczym z punktu widzenia nauk o zarządzaniu. Podejmuje temat zawłaszczania wartości przez przedsiębiorstwa oraz reakcji obronnych stosowanych wobec tego zjawiska i coraz bardziej powszechnych praktyk. Autor swoimi rozważaniami teoretycznymi i oryginalnymi własnymi badaniami empirycznymi w kilku wybranych przedsiębiorstwach w Polsce wypełnił lukę poznawczą, wzbogacił wiedzę w tym ważnym obszarze, przyczyniając się do rozwoju nauk o zarządzaniu. W literaturze z zakresu zarządzania strategicznego podjęty problem badawczy można uznać za jeden z kluczowych. Jest on ściśle związany ze strategiami rozwoju i konkurencji przedsiębiorstw. Autor w oryginalny sposób wkomponował zagadnienie zawłaszczania wartości przez przedsiębiorstwa i reakcje obronne wobec takich praktyk w szersze tło generowania wartości ekonomicznej przez przedsiębiorstwa, w koncepcję łańcucha wartości. [Z recenzji dr. hab. Zbigniewa Dworzeckiego, prof. SGH]

Recenzje

Dodaj własną recenzję.

Dodaj recenzję

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst poprzez formularz.



Komentarze czytelników

Pozostaw komentarz...