Statystyka dla menedżerów Teoria i praktyka


Anna Bielecka

Statystyka dla menedżerów Teoria i praktyka

Oprawa miękka
Liczba stron: 506
Wydawnictwo: Gab
75,00 60,75

Do koszyka
oszczędzasz: 14,25

Zamówienie wyślemy najpóźniej 2017-10-23

Koszt dostawy + więcej

Pakiety

+ =
Cena pakietu:
111,90 81,05
Do koszyka
oszczędzasz: 30,85
+ =
Cena pakietu:
109,90 79,95
Do koszyka
oszczędzasz: 29,95
+ + =
Cena pakietu:
146,80 98,09
Do koszyka
oszczędzasz: 48,71
1/3

 

„Statystyka dla menedżerów” jest książką przeznaczoną dla studentów i praktyków zarządzania. Wychodząc od definicji statystyki jako nauki o metodach zbierania, analizy i interpretacji danych liczbowych oraz od przedstawienia podstawowych pojęć, autorka omawia najważniejsze zagadnienia związane z zastosowaniem metod statystycznych w biznesie i ekonomii:
– etapy badań statystycznych, formułowanie celu praktycznego i diagnostycznego, określanie podmiotu, przedmiotu, zakresu i czasu badania oraz możliwych do zastosowania metod badawczych,
– postępowanie ze zbiorem danych będących efektem przeprowadzonego badania,
– wybór właściwych narzędzi do porządkowania danych,
– miary statystyczne jako najważniejsze narzędzia analizy rozkładu cechy w populacji oraz ich zastosowanie do oceny przedsięwzięć inwestycyjnych,
– metody analizy współzależności zjawisk – pojęcia regresji i korelacji,
– narzędzia do analizy dynamiki zjawisk ekonomicznych.

Zaprezentowana tu teoretyczna wiedza uzupełniona jest praktycznymi przykładami wykorzystania omawianych narzędzi, a testy kontrolne i zadania wraz z rozwiązaniami dają możliwość sprawdzenia nabytych umiejętności.

Recenzje

Dodaj własną recenzję.

Dodaj recenzję

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst poprzez formularz.



Komentarze czytelników

Pozostaw komentarz...