Strategie marketingowe w instytucjach kultury - Łukasz Wróblewski | okładka
Oprawa miękka
Wydanie: pierwsze
ISBN: 978-83-208-1982-3
EAN: 9788320819823
Liczba stron: 236
Format: 145x205mm
Cena detaliczna: 49,90 zł

49,90 zł

Produkt niedostępny

49,90 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką


Opis

Przemiany rynkowe, rozwój technologiczny i cywilizacyjny oraz globalizacja konsumpcji i jej wirtualizacja wywołały istotne zmiany w funkcjonowaniu podmiotów rynkowych w Polsce, w tym w sferze kultury wysokiej. Najważniejsza z nich to prywatyzacja przejawiająca się m.in. w przekazaniu samorządom większości publicznych instytucji kultury. Państwo przestało być jedynym zarządcą i mecenasem kultury, w związku z czym jego udział w finansowaniu tego typu instytucji wyraźnie się zmniejszył, wzrósł natomiast udział innych sektorów— głównie sektora samorządowego, ale również pozarządowego (non profit) i prywatnego.

W instytucjach kultury, które przyjęły orientację rynkową, niezbędne okazało się zatem określenie potrzeb rynku docelowego i dostosowanie do nich komponentów marketingu-mix przy jednoczesnym aktywnym kreowaniu potrzeb za pomocą określonych instrumentów marketingowych. Równie istotne stało się przyjęcie długofalowego spojrzenia na potrzeby społeczeństwa i w konsekwencji strategicznego podejścia do podejmowanych działań marketingowych. Podstawą funkcjonowania instytucji kultury jest bowiem nie tylko upowszechnianie wybranych przez kierownictwo określonych dzieł sztuki, lecz także respektowanie woli słuchaczy w procesie podejmowania decyzji.

Inni klienci sprawdzali również

9788308069066

Sekret matki - Shalini Boland | mała okładka
-22 %

Sekret matki

Shalini Boland

7.0 / 10 (618 ocen)

29,79 zł 24,83 zł - najniższa cena 38,00 zł - cena detaliczna

9788324055777

Walka kotów - Eduardo Mendoza | mała okładka
-55 %

Walka kotów

Eduardo Mendoza

6.4 / 10 (884 ocen)

20,25 zł 20,25 zł - najniższa cena 44,99 zł - cena detaliczna

9788324052349

30,59 zł 30,59 zł - najniższa cena 44,99 zł - cena detaliczna

9788381184946

29,21 zł 30,10 zł - najniższa cena 49,90 zł - cena detaliczna

9788328392267

59,43 zł 59,43 zł - najniższa cena 99,00 zł - cena detaliczna

9788324085804

20,39 zł 20,39 zł - najniższa cena 29,99 zł - cena detaliczna

9788324088430

Komando Śmierci - Bonek Tomasz | mała okładka
-55 %

Komando Śmierci

Tomasz Bonek

7.8 / 10 (21 ocen)

24,75 zł 24,75 zł - najniższa cena 54,99 zł - cena detaliczna

9788327673275

18,79 zł 17,89 zł - najniższa cena 29,99 zł - cena detaliczna

9788367889018

24,28 zł 22,76 zł - najniższa cena 39,90 zł - cena detaliczna

9788381918114

27,49 zł 27,49 zł - najniższa cena 47,90 zł - cena detaliczna

Inne książki z tej kategorii

9788301137397

Kanały marketingowe - Coughlan Anne T., El-Ansary Adel I., Stern Louis W. | mała okładka
-16 %

Kanały marketingowe

Coughlan Anne T., El-Ansary Adel I., Stern Louis W.

87,31 zł 87,31 zł - najniższa cena 104,00 zł - cena detaliczna

9788360528778

30 minut dla efektywnego osobistego marketingu - Stephane Etrillard | mała okładka
-43 %

30 minut dla efektywnego osobistego marketingu

Stephane Etrillard

5.0 / 10 (3 oceny)

10,89 zł 10,89 zł - najniższa cena 19,00 zł - cena detaliczna

9788376412368

Marketing medialny - Anna Jupowicz-Ginalska | mała okładka

Marketing medialny

Anna Jupowicz-Ginalska

4.5 / 10 (2 oceny)

41,39 zł 41,39 zł - najniższa cena 48,00 zł - cena detaliczna

9788320819571

46,38 zł 46,38 zł - najniższa cena 69,90 zł - cena detaliczna

9788301152963

57,93 zł 57,93 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna

9788301169671

66,32 zł 66,32 zł - najniższa cena 74,00 zł - cena detaliczna

9788301156145

Zarządzanie i planowanie marketingowe - Andrzej Pomykalski | mała okładka
-16 %

Zarządzanie i planowanie marketingowe

Andrzej Pomykalski

57,93 zł 57,93 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna

9788373440647

Odnieś sukces w sprzedaży i telemarketingu Podręcznik lidera - Wojciech  Chmielewski | mała okładka
-20 %

Odnieś sukces w sprzedaży i telemarketingu Podręcznik lidera

Wojciech Chmielewski

2.0 / 10 (1 ocena)

31,40 zł 26,16 zł - najniższa cena 39,30 zł - cena detaliczna

9788301174293

Marketing doświadczeń - Agnieszka Kacprzak, Dziewanowska Katarzyna | mała okładka
-16 %

Marketing doświadczeń

Agnieszka Kacprzak, Dziewanowska Katarzyna

6.5 / 10 (2 oceny)

49,53 zł 59,00 zł (-16%) - najniższa cena 59,00 zł (-16%) - cena detaliczna

9788379630080

Telefonem w klienta Wstęp do telemarketingu - Sylwester Kućmierowski | mała okładka
-27 %

Telefonem w klienta Wstęp do telemarketingu

Sylwester Kućmierowski

10.0 / 10 (1 ocena)

35,91 zł 29,92 zł - najniższa cena 49,00 zł - cena detaliczna

Recenzje

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.

Powiedz, co sądzisz o tej książce

Dodaj recenzję+

Komentarze

Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.

Komentarze nie są potwierdzone zakupem