Zarządzanie międzynarodowe Strategie i studia przypadków


Glinkowska Beata, Kaczmarek Bogusław

Zarządzanie międzynarodowe Strategie i studia przypadków

Oprawa miękka
Liczba stron: 166
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
29,90 23,91

Do koszyka
oszczędzasz: 5,99

Zamówienie wyślemy 2017-08-18

Koszt dostawy + więcej

Pakiety

+ =
Cena pakietu:
66,80 44,21
Do koszyka
oszczędzasz: 22,59
+ =
Cena pakietu:
64,80 43,11
Do koszyka
oszczędzasz: 21,69
+ + =
Cena pakietu:
101,70 61,25
Do koszyka
oszczędzasz: 40,45
1/3

 

Książka oparta jest na analizie teoretycznej i badaniach praktycznych. Zasadniczym atutem tej publikacji jest nowatorski charakter opracowania. Autorzy przedstawili w sposób systematyczny procedurę od pomysłu wejścia na rynki zagraniczne do jego realizacji. Oparcie książki na wynikach przeprowadzonych badań oraz zamieszczenie studiów przypadków daje możliwość konfrontacji sposobów, form i strategii internacjonalizacji polskich mikro, małych i średnich przedsiębiorstw ze znanymi w literaturze koncepcjami internacjonalizacji przedsiębiorstw.
Postawione tezy wynikają z analizy i oceny problemów na gruncie „dynamicznego” zarządzania przedsiębiorstwami w danej rzeczywistości gospodarczej, a proces internacjonalizacji przedsiębiorstw przedstawiony został jako szansa na podniesienie konkurencyjności firm. Opis i analiza zarządzania międzynarodowego w kontekście internacjonalizacji przedsiębiorstw jest częścią opracowania. Analiza teoretyczna dotyczy problemów zarządzania przedsiębiorstwem międzynarodowym o charakterze poznawczym i utylitarnym.
Analiza praktyczna oparta jest na badaniach przeprowadzonych przez autorów w polskich mikro, małych i średnich przedsiębiorstwach, dotyczących sposobów ich internacjonalizacji, jej strategii i form, wsparcia ze strony rządu, jednostek naukowo-badawczych, także motywów i barier w rozważanym procesie.

Recenzje

Dodaj własną recenzję.

Dodaj recenzję

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst poprzez formularz.



Komentarze czytelników

Pozostaw komentarz...