Marketing produktów żywnościowych


Kos Czesław, Szwacka-Salmonowicz Joanna

Marketing produktów żywnościowych

Oprawa miękka
Liczba stron: 180
Wydawnictwo: Państwowe Wydawnictwo Rolnicze i Leśne
15,79 14,84

Do koszyka

Zamówienie wyślemy 2017-08-22

Koszt dostawy + więcej

Pakiety

+ =
Cena pakietu:
52,69 35,14
Do koszyka
oszczędzasz: 17,55
+ =
Cena pakietu:
50,69 34,04
Do koszyka
oszczędzasz: 16,65
+ + =
Cena pakietu:
87,59 52,18
Do koszyka
oszczędzasz: 35,41
1/3

 

Problematyka marketingu produktów żywnościowych do niedawna pozostawała w Polsce na uboczu zainteresowań badawczych i wydawniczych. Wykorzystanie instrumentów marketingowych nie znajdowało bowiem zastosowania w warunkach stałych niedoborów na rynku produktów żywnościowych. Wprowadzenie gospodarki rynkowej w Polsce tę sytuację zmieniło. Marketing znalazł się w centrum zainteresowania wielu osób, instytucji i przedsiębiorstw. Nauka marketingu stała się pilną potrzebą.

Recenzje

Dodaj własną recenzję.

Dodaj recenzję

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst poprzez formularz.



Komentarze czytelników

Pozostaw komentarz...