Marketing produktów żywnościowych - Kos Czesław, Szwacka-Salmonowicz Joanna | okładka
Oprawa miękka
Wydanie: pierwsze
ISBN: 8309016840
EAN: 9788309016847
Liczba stron: 180
Format: 16.7x23.3
Cena detaliczna: 15,79 zł

15,79 zł

Produkt niedostępny

15,79 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką


Opis

Problematyka marketingu produktów żywnościowych do niedawna pozostawała w Polsce na uboczu zainteresowań badawczych i wydawniczych. Wykorzystanie instrumentów marketingowych nie znajdowało bowiem zastosowania w warunkach stałych niedoborów na rynku produktów żywnościowych. Wprowadzenie gospodarki rynkowej w Polsce tę sytuację zmieniło. Marketing znalazł się w centrum zainteresowania wielu osób, instytucji i przedsiębiorstw. Nauka marketingu stała się pilną potrzebą.

Inni klienci sprawdzali również

9788379640607

30,98 zł 30,98 zł - najniższa cena 44,90 zł - cena detaliczna

9788378854548

Dyktator - Robert Harris | mała okładka
-31 %

Dyktator

Robert Harris

7.9 / 10 (368 ocen)

26,91 zł 26,91 zł - najniższa cena 39,00 zł - cena detaliczna

9788324064274

22,50 zł 22,50 zł - najniższa cena 49,99 zł - cena detaliczna

9788324082957

25,65 zł 25,65 zł - najniższa cena 56,99 zł - cena detaliczna

9788382159585

Idealna - H.C. WARNER | mała okładka
-31 %

Idealna

H.C. Warner

6.6 / 10 (407 ocen)

28,91 zł 28,91 zł - najniższa cena 41,90 zł - cena detaliczna

9788367502092

31,04 zł 31,04 zł - najniższa cena 44,99 zł - cena detaliczna

9788324067541

31,95 zł 31,95 zł - najniższa cena 46,99 zł - cena detaliczna

9788383181844

15,30 zł 15,30 zł - najniższa cena 24,99 zł - cena detaliczna

9788324098262

Nowość

33,99 zł 33,99 zł - najniższa cena 49,99 zł - cena detaliczna

5903728730592

29,39 zł 29,63 zł - najniższa cena 40,50 zł - cena detaliczna

Inne książki z tej kategorii

9788301137397

Kanały marketingowe - Coughlan Anne T., El-Ansary Adel I., Stern Louis W. | mała okładka
-16 %

Kanały marketingowe

Coughlan Anne T., El-Ansary Adel I., Stern Louis W.

87,31 zł 87,31 zł - najniższa cena 104,00 zł - cena detaliczna

9788360528778

30 minut dla efektywnego osobistego marketingu - Stephane Etrillard | mała okładka
-43 %

30 minut dla efektywnego osobistego marketingu

Stephane Etrillard

5.0 / 10 (3 oceny)

10,89 zł 10,89 zł - najniższa cena 19,00 zł - cena detaliczna

9788376412368

Marketing medialny - Anna Jupowicz-Ginalska | mała okładka

Marketing medialny

Anna Jupowicz-Ginalska

4.5 / 10 (2 oceny)

41,39 zł 41,39 zł - najniższa cena 48,00 zł - cena detaliczna

9788320819571

46,38 zł 46,38 zł - najniższa cena 69,90 zł - cena detaliczna

9788301152963

57,93 zł 57,93 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna

9788301169671

66,32 zł 66,32 zł - najniższa cena 74,00 zł - cena detaliczna

9788301156145

Zarządzanie i planowanie marketingowe - Andrzej Pomykalski | mała okładka
-16 %

Zarządzanie i planowanie marketingowe

Andrzej Pomykalski

57,93 zł 57,93 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna

9788373440647

Odnieś sukces w sprzedaży i telemarketingu Podręcznik lidera - Wojciech  Chmielewski | mała okładka
-20 %

Odnieś sukces w sprzedaży i telemarketingu Podręcznik lidera

Wojciech Chmielewski

2.0 / 10 (1 ocena)

31,40 zł 26,16 zł - najniższa cena 39,30 zł - cena detaliczna

9788301174293

Marketing doświadczeń - Agnieszka Kacprzak, Dziewanowska Katarzyna | mała okładka
-16 %

Marketing doświadczeń

Agnieszka Kacprzak, Dziewanowska Katarzyna

6.5 / 10 (2 oceny)

49,53 zł 59,00 zł (-16%) - najniższa cena 59,00 zł (-16%) - cena detaliczna

9788379630080

Telefonem w klienta Wstęp do telemarketingu - Sylwester Kućmierowski | mała okładka
-27 %

Telefonem w klienta Wstęp do telemarketingu

Sylwester Kućmierowski

10.0 / 10 (1 ocena)

35,91 zł 29,92 zł - najniższa cena 49,00 zł - cena detaliczna

Recenzje

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.

Powiedz, co sądzisz o tej książce

Dodaj recenzję+

Komentarze

Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.

Komentarze nie są potwierdzone zakupem