Umawianie spotkań Jak robić to swobodnie efektywnie i z klasą


Książkiewicz Katarzyna, Jasiński Łukasz

Umawianie spotkań Jak robić to swobodnie efektywnie i z klasą

Oprawa miękka
Liczba stron: 152
Wydawnictwo: Helion
34,90 23,42

Do koszyka
oszczędzasz: 11,48

Zamówienie wyślemy 2017-08-21

Koszt dostawy + więcej

Pakiety

+ =
Cena pakietu:
72,80 44,27
Do koszyka
oszczędzasz: 28,53

 

Telemarketer w natarciu, czyli zdobądź zadowolonych klientów dla Twojej firmy!
Szybko, szybciej, najszybciej, jak się da. Współczesny świat oszalał na punkcie tempa załatwiania wszelkich spraw. Każda poważna firma posiada swój dział call center, a telemarketerzy dwoją się i troją, by sprostać wymaganiom szefów i klientów. Dlaczego tak potrzebny zawód telemarketera wciąż nie cieszy się należytym uznaniem i zazwyczaj przysparza wykonującym go osobom mnóstwa frustracji? Przyczyna najczęściej jest jedna: ani firmy, ani ich pracownicy nie wiedzą, jak rozmawiać z klientami i czego oni od nich oczekują.

W książce tej znajdziesz odpowiedzi na nurtujące Cię pytania i cenne sugestie co do poprawy efektywności swoich rozmów. Autorami tego przewodnika są praktycy na co dzień zajmujący się telemarketingiem i szkoleniem telemarketerów. Już teraz sprawdź, w których punktach najczęściej pojawiają się konflikty na linii sprzedawca – klient, i dowiedz się, jak inteligentnie omijać te przeszkody. Na przykładzie konkretnych rozmów nauczysz się, jak prowadzić konwersację tak, aby była ona przyjemnością zarówno dla Ciebie, jak i Twojego klienta.
To wszystko sprawi, że Twoi klienci będą mile zdziwieni i chętnie wysłuchają, co masz im do powiedzenia. Będziesz mógł albo umówić się z nimi na spotkanie, albo załatwić sprzedaż od ręki!

Umawiać czy nie umawiać?
Test z działania i wytrwałego dążenia do celu
Zacznij od przygotowania siebie
Organizacja umawiania spotkań
Telemarketing B2B
Umawianie B2C
Czego nie robić, czyli praktyki zakazane

Wyrzuć skrypty i zacznij współdziałać z klientem!
Książka napisana jest przez dwójkę autorów, mających odmienne spojrzenia na zagadnienia związane z telemarketingiem, dlatego skorzystasz na niej podwójnie.

Recenzje

Dodaj własną recenzję.

Dodaj recenzję

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst poprzez formularz.



Komentarze czytelników

Pozostaw komentarz...