Odwracanie marki Dlaczego teraz klienci rządzą firmami - i jak obrócić to na własną korzyść


Marty Neumeier

Odwracanie marki Dlaczego teraz klienci rządzą firmami - i jak obrócić to na własną korzyść

Broszurowa ze skrzydełkami
Liczba stron: 146
Wydawnictwo: Studio Emka
34,90 22,80

Do koszyka
oszczędzasz: 12,10

Zamówienie wyślemy 2017-08-24

Koszt dostawy + więcej

Pakiety

+ =
Cena pakietu:
71,80 43,10
Do koszyka
oszczędzasz: 28,70
+ =
Cena pakietu:
69,80 42,00
Do koszyka
oszczędzasz: 27,80
+ + =
Cena pakietu:
106,70 60,14
Do koszyka
oszczędzasz: 46,56
1/3

 

Budowanie świadomości marki, które obecnie odbywa się przede wszystkim w mediach społecznościowych, przekazuje losy firm w ręce klientów. Jest to odwracanie marki, rzut judo, którego efekty widzi cała branża. Technika, która pogrąża niektóre firmy, a inne podnosi do statusu supergwiazd.
Dziś wybór jest prosty: Odwróć się albo sami cię odwrócą. Swoją klarowną opowieść o tym, jak przeskoczyć wprost do przyszłości rządzonej przez konsumentów Neumeier prowadzi lekko i bez wysiłku. Przekształć swoją markę w miniruch społeczny, który klienci będą z przyjemnością współtworzyć, a ty patrz, jak rośnie i niech oko twoje radują zyski.

Recenzje

Dodaj własną recenzję.

Dodaj recenzję

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst poprzez formularz.



Komentarze czytelników

Pozostaw komentarz...