tak na marginesie strategii


Marek Staniszewski

tak na marginesie strategii

Oprawa miękka
Liczba stron: 180
Wydawnictwo: Słowa i Myśli
36,00 22,55

Do koszyka
oszczędzasz: 13,45

Zamówienie wyślemy najpóźniej 2017-12-14

Koszt dostawy + więcej

Pakiety

+ =
Cena pakietu:
72,90 42,85
Do koszyka
oszczędzasz: 30,05

 

Marek Staniszewski w swojej najnowszej książce po raz kolejny oprowadza czytelnika po świecie marketingu strategicznego. Z dużą dozą subiektywności pisze o markach, kulturze, społeczeństwie i gospodarce.

W kolejnych esejach, omawiając różne aspekty działań strategicznych penetruje rzadko lub niechętnie poruszane obszary takich zjawisk jak np.:

Przewidywanie przyszłości w marketingu – czy to w ogóle ma sens?
Rola nowych technologii w świecie marek.
Postawa klientocentryczna – i co z tego wynika?
Klient ma zawsze rację. Czy aby na pewno?
Sztuka budowania emocjonalnej więzi z konsumentem.
Marketing jako filozofia działania, czyli jak likwidować antagonizmy pomiędzy marketingiem i sprzedażą.
Siła i potencjał nowych mediów na przykładzie blogosfery.

Wiedza oparta na doświadczeniu, trafne analogie, inteligentne spostrzeżenia, ciekawe inspiracje - to wszystko znajdziemy w tej książce. Gdy dodamy do tego bezkompromisowy język oraz świeże spojrzenie autora otrzymamy prawdziwy rarytas dla każdego, kto poszukuje wiedzy marketingowej na poziomie zaawansowanym.

Recenzje

Dodaj własną recenzję.

Dodaj recenzję

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst poprzez formularz.



Komentarze czytelników

Pozostaw komentarz...