Nowy PR Jak internet zmienił public relations


Anna Miotk

Nowy PR Jak internet zmienił public relations

Oprawa miękka
Liczba stron: 280
Wydawnictwo: Słowa i Myśli
47,00 29,44

Do koszyka
oszczędzasz: 17,56

Zamów teraz,
wyślemy jeszcze dziś!

Koszt dostawy + więcej

Pakiety

+ =
Cena pakietu:
83,90 49,74
Do koszyka
oszczędzasz: 34,16
+ =
Cena pakietu:
81,90 48,64
Do koszyka
oszczędzasz: 33,26
+ + =
Cena pakietu:
118,80 66,78
Do koszyka
oszczędzasz: 52,02
1/3

 

Nowy PR to pierwsza polska książka opisująca trendy w Internecie, które wpłynęły na zmiany w uprawianiu public relations. Zawiera obszerną charakterystykę najważniejszych kierunków rozwoju PR.

Poznaj potencjał Nowego PR'u. Wykorzystuj najnowsze narzędzia i trendy, sprawnie komunikuj wartości swojej firmy, stań się przykładem dla innych, zyskuj nowe rynki.

Recenzje

Dodaj własną recenzję.

Dodaj recenzję

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst poprzez formularz.



Komentarze czytelników

Pozostaw komentarz...