Konsument wierny jak pies - Maciej Tesławski | okładka
Oprawa miękka
ISBN: 978-83-635-6680-7
EAN: 9788363566807
Liczba stron: 260
Format: 23.5x16.2
Cena detaliczna: 44,00 zł

44,00 zł

Produkt niedostępny

44,00 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką


Opis

Lojalność wymaga uwagi, zaangażowania, planu. Wymaga również działania – często trudnego i czasochłonnego. Jednak lojalny Klient nie kieruje się ceną, dostępnością, a nawet jakością. Liczy się dla niego wartość płynąca z faktu korzystania z TEJ właśnie marki.

Inni klienci sprawdzali również

9788379858354

Mapa trzech mędrców - James Rollins | mała okładka
-31 %

Mapa trzech mędrców

James Rollins

7.2 / 10 (754 ocen)

28,23 zł 28,23 zł - najniższa cena 40,90 zł - cena detaliczna

9788364846816

Jak zostać dyktatorem - Mikal Hem | mała okładka
-43 %

Jak zostać dyktatorem

Mikal Hem

6.6 / 10 (239 ocen)

22,95 zł 25,25 zł - najniższa cena 39,99 zł - cena detaliczna

9788363029883

Praca przymusowa pod znakiem swastyki - Mark Spoerer | mała okładka
-29 %

Praca przymusowa pod znakiem swastyki

Mark Spoerer

7.0 / 10 (1 ocena)

48,99 zł 49,99 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna

9788324052349

30,59 zł 30,59 zł - najniższa cena 44,99 zł - cena detaliczna

9788324074891

26,99 zł 26,99 zł - najniższa cena 39,99 zł - cena detaliczna

9788324076628

31,50 zł 31,50 zł - najniższa cena 69,99 zł - cena detaliczna

9788382951325

Mali tułacze - Wojciech Lada | mała okładka
-40 %

Mali tułacze

Wojciech Lada

7.7 / 10 (35 ocen)

26,27 zł 27,27 zł - najniższa cena 44,00 zł - cena detaliczna

9788383205984

Bad Boy
 - Weronika Kosałka | mała okładka
-37 %

Bad Boy

Weronika Kosałka

6.1 / 10 (67 ocen)

26,46 zł 26,46 zł - najniższa cena 41,90 zł - cena detaliczna

9788324087143

29,23 zł 29,23 zł - najniższa cena 42,99 zł - cena detaliczna

5903728720159

23,93 zł 24,09 zł - najniższa cena 32,40 zł - cena detaliczna

Inne książki z tej kategorii

9788301213763

Gamification Jak wygrać zaangażowanie respondenta - Gorączka Anna | mała okładka

Gamification Jak wygrać zaangażowanie respondenta

Gorączka Anna

7.3 / 10 (3 oceny)

57,93 zł 57,93 zł - najniższa cena 64,00 zł - cena detaliczna

9788381428200

Branding Krótkie Wprowadzenie 29 - Robert Jones | mała okładka
-22 %

Branding Krótkie Wprowadzenie 29

Robert Jones

7.1 / 10 (8 ocen)

27,09 zł 25,81 zł - najniższa cena 34,90 zł - cena detaliczna

9788377305836

37,19 zł 37,19 zł - najniższa cena 49,00 zł - cena detaliczna

9788301222369

41,14 zł 41,14 zł - najniższa cena 49,00 zł - cena detaliczna

Recenzje

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.

Powiedz, co sądzisz o tej książce

Dodaj recenzję+

Komentarze

Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.

Komentarze nie są potwierdzone zakupem