Marketing internetowy w turystyce i strategie revenue management w hotelarstwie


Marketing internetowy w turystyce i strategie revenue management w hotelarstwie

Oprawa miękka
Liczba stron: 396
Wydawnictwo: CeDeWu
80,00 56,38

Do koszyka
oszczędzasz: 23,62

Zamówienie wyślemy najpóźniej 2017-12-19

Koszt dostawy + więcej

Pakiety

+ =
Cena pakietu:
116,90 76,68
Do koszyka
oszczędzasz: 40,22

 

JAK ZWIĘKSZYĆ LICZBĘ KLIENTÓW I ZMAKSYMALIZOWAĆ ZYSK SWOJEGO OBIEKTU HOTELARSKIEGO!

Książka ta oferuje właścicielom, menedżerom i marketingowcom obiektów hotelarskich - hoteli, pensjonatów bed and breakfast, domów wypoczynkowych, obiektów agroturystycznych - sprawne narzędzia internetowego marketingu turystycznego i zarządzania dochodami, umożliwiające wyróżnianie się na coraz bardziej konkurencyjnym rynku. Narzędzia te są przydatne także dla osób, które starają się uzupełnić swe wykształcenie w omawianej dziedzinie - dla studentów, właścicieli agencji internetowych mających klientów w branży turystyczno-hotelarskiej, konsultantów z dziedziny marketingu internetowego i revenue management.

Kompletny poradnik praktyczny, wzbogacony danymi statystycznymi i kolorowymi ilustracjami, prezentujący w szerokim ujęciu wszystkie aspekty marketingu internetowego w turystyce i zarządzania dochodami (revenue management):
- tworzenie idealnej witryny internetowej dla obiektu hotelarskiego,
- pozycjonowanie się w wyszukiwarkach,
- zarządzanie swą reputacją w sieci,
- maksymalizacja zysku metodą revenue management.

Recenzje

Dodaj własną recenzję.

Dodaj recenzję

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst poprzez formularz.



Komentarze czytelników

Pozostaw komentarz...