Od standaryzacji obsługi po rekomendację klienta Zarządzanie jakością obsługi klienta w praktyce


Magdalena Szelągowska

Od standaryzacji obsługi po rekomendację klienta Zarządzanie jakością obsługi klienta w praktyce

Oprawa twarda
Liczba stron: 184
Wydawnictwo: Helion
49,00 31,85

Do koszyka
oszczędzasz: 17,15

Zamówienie wyślemy 2017-08-21

Koszt dostawy + więcej

Pakiety

+ =
Cena pakietu:
85,90 52,15
Do koszyka
oszczędzasz: 33,75
+ =
Cena pakietu:
83,90 51,05
Do koszyka
oszczędzasz: 32,85
+ + =
Cena pakietu:
120,80 69,19
Do koszyka
oszczędzasz: 51,61
1/3

 

Magdalena Szelągowska
Z wykształcenia psycholog. Od kilkunastu lat ekspert w zakresie kompleksowego zarządzania jakością. Do jej kompetencji i specjalizacji należą:
- tworzenie biznesowych wskaźników jakościowych
- kreacja, wdrażanie i pomiar standardów jakości obsługi oraz standardów pracy
- badania satysfakcji i rekomendacji Klienta
- operacyjna praca na wynikach pomiarów jakości
- tworzenie oraz implementacja narzędzi motywacyjnych, edukacyjnych i zarządczych
W ramach powołanego przez nią Instytutu Relacji i Standardów aktywnie wspiera firmy działające na rynku B2B w modelowaniu procesów oraz wdrażaniu usprawnień mających na celu wzrost jakości obsługi i satysfakcji Klientów.
Prelegentka podczas konferencji branżowych o tematyce jakościowej, prowadzi także wykłady na uczelniach wyższych w ramach programu „Nauka praktyce — praktyka nauce”. Certyfikowany Trener Biznesu.

Recenzje

Dodaj własną recenzję.

Dodaj recenzję

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst poprzez formularz.



Komentarze czytelników

Pozostaw komentarz...