Rynek książki w Polsce 2016 Targi instytucje media


Dobrołęcki Piotr, Dobrołęcka Daria

Rynek książki w Polsce 2016 Targi instytucje media

Oprawa twarda
Liczba stron: 380
Wydawnictwo: Biblioteka Analiz
40,00 24,19

Chciałbyś, aby ta książka była dostępna w sprzedaży? Wpisz swój e-mail, powiadomimy Cię, jeśli będzie znów dostępna.

Powiadom mnie Powiadom mnie

 

Dziewiętnasta edycja sztandarowej publikacji Biblioteki Analiz. W pięciu tomach omówione zostały zmiany, jakie zaszły na rynku książki w Polsce w 2015 i połowie 2016 roku.

Tom „Targi, instytucje, media” zawiera zestawienie najważniejszych instytucji i organizacji związanych z książką, a także wykaz mediów branżowych. W tomie podsumowujemy sytuację w sektorze targów książki, zamieszczamy również szczegółowy przegląd wszystkich najważniejszych imprez targowych w Polsce.


Spis treści:1. Wprowadzenie
2. Targi książki w Polsce
3. Instytucje kultury
4. Szkolnictwo wyższe
5. Fundacje

Recenzje

Dodaj własną recenzję.

Dodaj recenzję

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst poprzez formularz.



Komentarze czytelników

Pozostaw komentarz...