Zachowanie przedsiębiorstwa w procesie internacjonalizacji Podejścjie sieciowe


Zachowanie przedsiębiorstwa w procesie internacjonalizacji Podejścjie sieciowe

Oprawa miękka
Liczba stron: 156
Wydawnictwo: PWE
47,90 40,28

Do koszyka
oszczędzasz: 7,62

Zamówienie wyślemy najpóźniej 2017-10-25

Koszt dostawy + więcej

Pakiety

+ =
Cena pakietu:
84,80 60,58
Do koszyka
oszczędzasz: 24,22
+ =
Cena pakietu:
82,80 59,48
Do koszyka
oszczędzasz: 23,32
+ + =
Cena pakietu:
119,70 77,62
Do koszyka
oszczędzasz: 42,08
1/3

 

W książce autorzy rozważają czynniki, które determinują długookresowe sukcesy firmy uczestniczącej w wymianie międzynarodowej, a więc w procesach internacjonalizacji. W związku z tym autorzy skupili uwagę na: istocie procesu internacjonalizacji firmy, podejściu sieciowym do procesu internacjonalizacji, typologii zachowań firm w procesie internacjonalizacji oraz analizie tych zachowań. Zaletą książki jest przedstawienie studiów przypadków, obrazujących zachowania realnych firm w procesie internacjonalizacji.

Książka jest przeznaczona dla studentów marketingu, ekonomii, zarządzania, międzynarodowych stosunków gospodarczych, a także menedżerów firm funkcjonujących na rynkach międzynarodowych.

Recenzje

Dodaj własną recenzję.

Dodaj recenzję

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst poprzez formularz.



Komentarze czytelników

Pozostaw komentarz...