Zasady strategii. Pięć ponadczasowych lekcji


David Yoffie, Michael Cusumano

Zasady strategii. Pięć ponadczasowych lekcji

Tłumaczenie: Bożena Jóźwiak
Oprawa: Twarda
Liczba stron: 304
Wydawnictwo: Rebis
Rok wydania: 2016
44,90 33,67

Do koszyka
oszczędzasz: 11,23

Wyślemy w ciągu 24h

Koszt dostawy + więcej

Pakiety

+ =
Cena pakietu:
79,80 54,61
Do koszyka
oszczędzasz: 25,19
+ =
Cena pakietu:
104,80 51,64
Do koszyka
oszczędzasz: 53,16
+ =
Cena pakietu:
94,80 48,64
Do koszyka
oszczędzasz: 46,16
1/3

Poznaj metody działania najlepszych - Billa Gatesa, Andy'ego Grove'a i Steve'a Jobsa - i zostań rekinem biznesu!

Pomiędzy rokiem 1968 a 1976 powstały trzy firmy - Intel, Microsoft i Apple - które odmieniły nasze życie i osiągnęły łącznie wartość ponad biliona dolarów. Ich założyciele, choć bardzo się różnili, stosowali podobne prekursorskie praktyki i strategie.

Autorzy, wybitni profesorowie z Harvard Business School i MIT Sloan School of Management, postanowili je skatalogować i ocenić. Przez trzydzieści lat analizowali ich sukcesy i porażki, podobieństwa i różnice między nimi, co pozwoliło im sformułować pięć uniwersalnych zasad, jakimi kierowali się Andy Grove, Bill Gates i Steve Jobs.

Książka dotyczy nie tylko strategii dla firm z branży technologicznej, ale w ogóle tego, jak pracują odważni, zapaleni i doskonale znający się na swojej dziedzinie liderzy. Muszą ją przeczytać wszyscy, którzy stawiają sobie za cel przesuwanie granic w biznesie.

John Browne, były prezes BP i członek rady dyrektorów Intela



Michael A. Cusumano - jest profesorem zarządzania i wykłada w Sloan School of Management oraz w School of Engineering MIT. Jest autorem i współautorem książek, w tym bestsellera Microsoft Secrets. Wraz z Davidem Yoffie napisał książkę Competing on Internet Time, która znalazła się na liście 10 najlepszych książek tygodnika "BusinessWeek".

David B. Yoffie - jest profesorem zarządzania w Harvard Business School i ma najdłuższy staż w radzie dyrektorów Intela. Jest autorem wielu książek znanych także w Polsce. Często gości na łamach "New York Timesa", "Wall Street Journal" i "Harvard Business Review". Wraz z Michaelem Cusumano napisał książkę Competing on Internet Time, która znalazła się na liście 10 najlepszych książek tygodnika "BusinessWeek".

Recenzje

Dodaj własną recenzję.

Dodaj recenzję

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst poprzez formularz.



Komentarze czytelników

Pozostaw komentarz...