Zarządzanie wiedzą a przewaga konkurencyjna przedsiębiorstwa międzynarodowego Ujęcie teoretyczne i praktyczne


Marcin Soniewicki

Zarządzanie wiedzą a przewaga konkurencyjna przedsiębiorstwa międzynarodowego Ujęcie teoretyczne i praktyczne

Oprawa miękka
Liczba stron: 186
Wydawnictwo: Difin
45,00 37,13

Do koszyka
oszczędzasz: 7,87

Zamówienie wyślemy 2017-08-23

Koszt dostawy + więcej

Pakiety

+ =
Cena pakietu:
81,90 57,43
Do koszyka
oszczędzasz: 24,47
+ =
Cena pakietu:
79,90 56,33
Do koszyka
oszczędzasz: 23,57
+ + =
Cena pakietu:
116,80 74,47
Do koszyka
oszczędzasz: 42,33
1/3

 

We współczesnej literaturze, zarówno naukowej, jak i publicystycznej, często podkreśla się znaczenie wiedzy w gospodarce. Powszechnie używane są terminy „gospodarka oparta na wiedzy” czy „gospodarka wiedzy”. Co jednak w praktyce oznaczają one dla szeroko rozumianego przedsiębiorstwa – nie tylko dla wielkich koncernów, ale także dla małych czy średnich podmiotów gospodarczych?

Książka kompleksowo przedstawia wymienione zagadnienia i ukazuje, jak każdego rodzaju firma, operująca w dowolnej branży, może lub nawet powinna funkcjonować w warunkach gospodarki opartej na wiedzy. W tym kontekście szczególny nacisk został położony na przedsiębiorstwa działające międzynarodowo, na wielu rynkach. Publikacja skupia się na problematyce kształtowania przewagi konkurencyjnej firmy poprzez odpowiednią organizację procesów w obszarze wiedzy, przedstawiając jej powiązanie z działaniami w zakresie marketingu i rynku. Opisane zagadnienia teoretyczne zostały zobrazowane na przykładzie czterech, różnej wielkości przedsiębiorstw.

Recenzje

Dodaj własną recenzję.

Dodaj recenzję

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst poprzez formularz.



Komentarze czytelników

Pozostaw komentarz...