Marketing Podręcznik akademicki - Eugeniusz Michalski | okładka
Oprawa miękka
Wydanie: drugie
ISBN: 978-83-011-9433-8
EAN: 9788301194338
Liczba stron: 726
Format: 16.5x23.5
Cena detaliczna: 104,00 zł

91,51 zł

91,51 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką

104,00 zł - cena detaliczna

Zamówienie wyślemy 2024-03-29
Darmowa dostawa!
Darmowa dostawa!

Kup w pakiecie

Kupuj więcej i oszczędzaj

+
=

96,41 zł

96,41 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką

113,90 zł - cena detaliczna

Do koszyka

Opis

Nowe wydanie cieszącego się od lat niesłabnącym zainteresowaniem podręcznika do nauczania podstaw i specjalizacyjnych zagadnień marketingu.
Publikacja ukazuje związki marketingu z zarządzaniem, mikro- i makroekonomią, psychologią, socjologią, przemysłem i handlem. Jest bogato ilustrowana rysunkami i przykładami doświadczeń polskich przedsiębiorstw. Zawiera indeks rzeczowy i bibliografię, a po każdym rozdziale pytania i polecenia, kwestie dyskusyjne i studium przypadku.
Ogromną zaletą książki jest przystępny język i przejrzysta struktura wykładu. Szerzej niż w innych podręcznikach nawiązuje do podstawowych funkcji zarzadzania (planowania, organizowania, przewodzenia i kontrolowania) omawia politykę i kalkulacje cen, rolę logistyki w dystrybucji, zarządzanie produktami przemysłowymi i usługami oraz marketing międzynarodowy.
Podręcznik został napisany z myślą o studentach kierunków zarządzania i marketingu, ekonomii i studiów menedżerskich.
Istotną cechą podręcznika jest połączenie elementów „klasycznego” marketingu z nowymi trendami. Treść książki obejmuje (…) aspekty funkcjonalne, menedżerskie i strategiczne marketingu. W części aplikacyjnej uwzględniono główne specyficzne obszary zastosowań marketingu: sfera usług, rynki przemysłowe, organizacje non-profit oraz rynki międzynarodowe. Marketing rozpatrywany jest z jego szerokim kontekstem społecznym i środowiskowym. (…) Publikacja reprezentuje ogromne walory dydaktyczne jako podręcznik. Poza przejrzystością na uwagę zasługują wprowadzone na końcu rozdziałów: pytania, case’y i zadania do wykonania przez czytelnika.
prof. zw. dr hab. Marek Prymon
Prof. dr hab. Eugeniusz Michalski, kierownik Katedry Zarządzania, Politechnika Koszalińska, Wydział Nauk Ekonomicznych.

Inni klienci sprawdzali również

24,08 zł 20,86 zł - najniższa cena 34,90 zł - cena detaliczna

44,33 zł 54,90 zł (-19%) - najniższa cena 54,90 zł (-19%) - cena detaliczna

Urodzony w Tybecie - Chogyam Trungpa | mała okładka
-36 %

Urodzony w Tybecie

Chogyam Trungpa

6.3 / 10 (6 ocen)

28,91 zł 28,91 zł - najniższa cena 44,90 zł - cena detaliczna

Kalendarz i klepsydra - Tadeusz Konwicki | mała okładka
-55 %

Kalendarz i klepsydra

Tadeusz Konwicki

7.4 / 10 (294 ocen)

20,25 zł 20,25 zł - najniższa cena 44,99 zł - cena detaliczna

20,99 zł 20,99 zł - najniższa cena 36,90 zł - cena detaliczna

Ostatni bastion umysłu - Garri Kasparow | mała okładka
-31 %

Ostatni bastion umysłu

Garri Kasparow

6.9 / 10 (147 ocen)

31,04 zł 39,05 zł (-20%) - najniższa cena 44,99 zł (-31%) - cena detaliczna

Książę Mafii
 - Mathie Rocks | mała okładka
-32 %

Książę Mafii

Mathie Rocks

7.5 / 10 (209 ocen)

30,59 zł 7,00 zł - najniższa cena 44,99 zł - cena detaliczna

26,91 zł 29,50 zł - najniższa cena 39,90 zł - cena detaliczna

Listy Noel
 - Evans Richard Paul | mała okładka
-55 %

Listy Noel

Richard Paul Evans

7.9 / 10 (146 ocen)

19,35 zł 15,00 zł - najniższa cena 42,99 zł - cena detaliczna

37,39 zł 37,39 zł - najniższa cena 54,99 zł - cena detaliczna

Inne książki z tej kategorii

Kanały marketingowe - Coughlan Anne T., El-Ansary Adel I., Stern Louis W. | mała okładka
-16 %

Kanały marketingowe

Coughlan Anne T., El-Ansary Adel I., Stern Louis W.

87,31 zł 87,31 zł - najniższa cena 104,00 zł - cena detaliczna

30 minut dla efektywnego osobistego marketingu - Stephane Etrillard | mała okładka
-43 %

30 minut dla efektywnego osobistego marketingu

Stephane Etrillard

5.0 / 10 (3 oceny)

10,89 zł 10,86 zł - najniższa cena 19,00 zł - cena detaliczna

Marketing medialny - Anna Jupowicz-Ginalska | mała okładka

Marketing medialny

Anna Jupowicz-Ginalska

4.5 / 10 (2 oceny)

41,39 zł 41,39 zł - najniższa cena 48,00 zł - cena detaliczna

46,38 zł 47,77 zł - najniższa cena 69,90 zł - cena detaliczna

57,93 zł 57,93 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna

Zarządzanie i planowanie marketingowe - Andrzej Pomykalski | mała okładka
-16 %

Zarządzanie i planowanie marketingowe

Andrzej Pomykalski

57,93 zł 57,93 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna

Odnieś sukces w sprzedaży i telemarketingu Podręcznik lidera - Wojciech  Chmielewski | mała okładka
-30 %

Odnieś sukces w sprzedaży i telemarketingu Podręcznik lidera

Wojciech Chmielewski

2.0 / 10 (1 ocena)

27,47 zł 26,16 zł - najniższa cena 39,30 zł - cena detaliczna

Telefonem w klienta Wstęp do telemarketingu - Sylwester Kućmierowski | mała okładka
-27 %

Telefonem w klienta Wstęp do telemarketingu

Sylwester Kućmierowski

10.0 / 10 (1 ocena)

35,91 zł 36,79 zł - najniższa cena 49,00 zł - cena detaliczna

35,29 zł 35,29 zł - najniższa cena 44,00 zł - cena detaliczna

37,67 zł 37,67 zł - najniższa cena 52,00 zł - cena detaliczna

Recenzje

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.

Powiedz, co sądzisz o tej książce

Dodaj recenzję+

Komentarze

Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.

Komentarze nie są potwierdzone zakupem