Marketing usług zdrowotnych Od budowania wizerunku placówki do zadowolenia klientów


Agnieszka Bukowska-Piestrzńska

Marketing usług zdrowotnych Od budowania wizerunku placówki do zadowolenia klientów

Oprawa miękka
Liczba stron: 334
Wydawnictwo: CeDeWu
55,00 39,48

Do koszyka
oszczędzasz: 15,52

Zamówienie wyślemy 2017-08-25

Koszt dostawy + więcej

Pakiety

+ =
Cena pakietu:
91,90 59,78
Do koszyka
oszczędzasz: 32,12
+ =
Cena pakietu:
89,90 58,68
Do koszyka
oszczędzasz: 31,22
+ + =
Cena pakietu:
126,80 76,82
Do koszyka
oszczędzasz: 49,98
1/3

 

Coraz szersza grupa lekarzy praktykujących prywatnie zdaje sobie sprawę, że w warunkach konkurencji same umiejętności medyczne - nawet najlepsze - mogą być niewystarczające, by pozyskać i utrzymać pacjentów, dlatego szuka możliwości wyróżnienia się na tle konkurencji. Książka ta nie wchodzi w obszar medycznego sacrum, zajmuje się problematyką funkcjonowania zakładu opieki zdrowotnej w obszarze profanum, tj. szeroko pojętej komunikacji z pacjentem - nabywcą usługi zdrowotnej. Jej celem jest wskazanie lekarzom sposobów budowania pozytywnego wizerunku placówki, którą zarządzają, czy w której pracują w oczach aktualnych i potencjalnych nabywców. Nie stanowi jednak zbioru gotowych rozwiązań - na pewno gwarantujących rynkowy sukces placówki, a jest to raczej „marketingowy kierunkowskaz" możliwych do podjęcia działań.

Biorąc pod uwagę polskie realia, głównym adresatem tej książki są lekarze prywatnie praktykujący, dostrzegający zależność między satysfakcją pacjenta a wynikiem ekonomicznym prowadzonej przez siebie placówki. Jednak lekarze pracujący w państwowej służbie zdrowia, studenci ostatnich lat studiów medycznych, czy personel pomocniczy powinni również w niej znaleźć narzędzia do budowania pozytywnych relacji z pacjentami, a tym samym budowania lepszego wizerunku w oczach pacjentów.

Recenzje

Dodaj własną recenzję.

Dodaj recenzję

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst poprzez formularz.



Komentarze czytelników

Pozostaw komentarz...