Transgraniczny produkt turystyczny


Anna Gardzińska

Transgraniczny produkt turystyczny

Oprawa miękka
Liczba stron: 278
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego
58,00 47,85

Do koszyka
oszczędzasz: 10,15

Zamówienie wyślemy 2017-08-25

Koszt dostawy + więcej

Pakiety

+ =
Cena pakietu:
94,90 68,15
Do koszyka
oszczędzasz: 26,75
+ =
Cena pakietu:
92,90 67,05
Do koszyka
oszczędzasz: 25,85
+ + =
Cena pakietu:
129,80 85,19
Do koszyka
oszczędzasz: 44,61
1/3

 

Współpraca transgraniczna to wspólne działania podmiotów zlokalizowanych po dwóch stronach granicy, obejmujące wszystkie dziedziny życia społecznego oraz gospodarczego, realizowane na poziomie lokalnym i regionalnym. Jedną z płaszczyzn tej współpracy jest turystyka, a w jej ramach tworzenie transgranicznych produktów turystycznych. Kreowanie transgranicznego produktu turystycznego jest determinowane przez wiele
zróżnicowanych czynników, takich jak walory przyrodnicze i antropogeniczne, dostępność komunikacyjna, rodzaj i jakość infrastruktury turystycznej oraz paraturystycznej czy jakość środowiska przyrodniczego. Proces ten angażuje także wiele podmiotów, m.in. regionalne i lokalne organizacje turystyczne, jednostki samorządu terytorialnego oraz inne instytucje zainteresowane rozwojem turystyki. Dla obszarów transgranicznych, w których obrębie powstaną wspólne produkty turystyczne, może oznaczać to szansę na sprostanie nasilającej się konkurencji pomiędzy miejscowościami i regionami turystycznymi, przekraczającej granice państwowe.

Recenzje

Dodaj własną recenzję.

Dodaj recenzję

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst poprzez formularz.



Komentarze czytelników

Pozostaw komentarz...