Transgraniczny produkt turystyczny


Anna Gardzińska

Transgraniczny produkt turystyczny

Oprawa miękka
Liczba stron: 278
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego
58,00 46,98

Do koszyka
oszczędzasz: 11,02

Zamówienie wyślemy najpóźniej 2017-10-19

Koszt dostawy + więcej

Pakiety

+ =
Cena pakietu:
94,90 67,28
Do koszyka
oszczędzasz: 27,62
+ =
Cena pakietu:
92,90 66,18
Do koszyka
oszczędzasz: 26,72
+ + =
Cena pakietu:
129,80 84,32
Do koszyka
oszczędzasz: 45,48
1/3

 

Współpraca transgraniczna to wspólne działania podmiotów zlokalizowanych po dwóch stronach granicy, obejmujące wszystkie dziedziny życia społecznego oraz gospodarczego, realizowane na poziomie lokalnym i regionalnym. Jedną z płaszczyzn tej współpracy jest turystyka, a w jej ramach tworzenie transgranicznych produktów turystycznych. Kreowanie transgranicznego produktu turystycznego jest determinowane przez wiele
zróżnicowanych czynników, takich jak walory przyrodnicze i antropogeniczne, dostępność komunikacyjna, rodzaj i jakość infrastruktury turystycznej oraz paraturystycznej czy jakość środowiska przyrodniczego. Proces ten angażuje także wiele podmiotów, m.in. regionalne i lokalne organizacje turystyczne, jednostki samorządu terytorialnego oraz inne instytucje zainteresowane rozwojem turystyki. Dla obszarów transgranicznych, w których obrębie powstaną wspólne produkty turystyczne, może oznaczać to szansę na sprostanie nasilającej się konkurencji pomiędzy miejscowościami i regionami turystycznymi, przekraczającej granice państwowe.

Recenzje

Dodaj własną recenzję.

Dodaj recenzję

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst poprzez formularz.



Komentarze czytelników

Pozostaw komentarz...