Kultura popularna od początku swojego istnienia spotyka się z wieloma zarzutami dotyczącymi przede wszystkim jej niskiej wartości i rzekomego „zaśmiecania” sztuki wysokiej, co jednakże nie wpływa na fakt, że to właśnie po nią chętniej sięgają odbiorcy. Tę tendencję obserwują rządy państw na całym świecie, starając się wykorzystać potencjał własnej miękkiej siły, której jednym z filarów jest kultura, a więc także łatwiej przyswajalna kultura popularna. Korea Południowa już od kilku lat jest jednym z liderów w eksporcie produktów kulturalnych regionu Azji, a niniejsza książka stara się przybliżyć okoliczności, w jakich udało się osiągnąć ten status, a także jak obecnie wyglądają relacje pomiędzy władzą i przemysłem rozrywkowym.
Adam Marszałek
Kultura popularna a polityka na przykładzie Korei Południowej po 1988 roku Julia Trzcińska
Oprawa miękka |
ISBN: 978-83-801-9402-1 |
EAN: 9788380194021 |
Liczba stron: 124 |
Format: 13.0x20.0cm |
Cena detaliczna: 19,60 zł |
19,60 zł
Produkt niedostępny
19,60 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką
Powiadom mnie
Powiadom
Opis
Inni klienci sprawdzali również
Inne książki z tej kategorii
Recenzje
Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.
Powiedz, co sądzisz o tej książce
Dodaj recenzję+
Komentarze
Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.
Komentarze nie są potwierdzone zakupem