Marketing and Business Development 7 + CD -  | okładka
Oprawa miękka
Wydanie: pierwsze
ISBN: 978-83-756-1034-5
EAN: 9788375610345
Liczba stron: 152
Format: 165x235mm
Cena detaliczna: 36,90 zł

36,90 zł

Produkt niedostępny

36,90 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką


Opis

Siódmy z ośmiu tomów podręczników do nauki fachowego języka angielskiego dla studentów uczelni technicznych, inżynierów, projektantów, konstruktorów i menedżerów budowlanych, obejmuje słownictwo związane głównie z problematyką rozwoju firm, które prowadzą działalność budowlaną i inwestycyjną. Zawiera terminologię dotyczącą analizy rynku, metod i technik marketingu, promocji i sprzedaży realizowanych projektów, a zwłaszcza mieszkań, obiektów biurowych i handlowych, a także zawierania umów wstępnych i właściwych.
Seria ENGLISH FOR CONSTRUCTION MANAGERS AND ENGINEERS wychodzi naprzeciw potrzebom szerokiego grona osób zajmujących się zarządzaniem w obszarach budownictwa, infrastruktury i ochrony środowiska, w tym projektami finansowanymi ze środków Unii Europejskiej. Układ treści podręczników jest dostosowany do problemów pojawiających się w całym cyklu procesu inwestycyjnego – od przygotowania założeń projektowych, dokumentacji projektowej, przetargów i umów poprzez realizację projektów, kontrolę jakości, analizę kosztów, na odbiorach i rozliczeniach projektów kończąc. Podręczniki zostały opracowane według najnowocześniejszych metodologii nauczania języków obcych, a ich przyswajanie jest wspomagane poprzez odpowiedni układ ćwiczeń i nagrań. Poszczególne tomy uwzględniają praktyczne zagadnienia występujące podczas współpracy z zagranicznymi inwestorami lub przedsiębiorcami, co jest szczególnie istotne w perspektywie wyzwań, jakie czekają nasz kraj do roku 2012

Inni klienci sprawdzali również

9788364030949

20,14 zł 16,99 zł - najniższa cena 29,90 zł - cena detaliczna

977004448817103

19,90 zł 19,90 zł - najniższa cena 19,90 zł - cena detaliczna

977004448819506

19,90 zł 19,90 zł - najniższa cena 19,90 zł - cena detaliczna

9788328066380

Kalafior to król - Leanne Kitchen | mała okładka
-31 %

Kalafior to król

Leanne Kitchen

7.3 / 10 (6 ocen)

27,59 zł 27,59 zł - najniższa cena 39,99 zł - cena detaliczna

9788324062126

22,50 zł 22,50 zł - najniższa cena 49,99 zł - cena detaliczna

9788381786225

Miss Independent. Tom 3. Mr & Mrs Complicated
 - Balicka Joanna | mała okładka
-37 %

Miss Independent. Tom 3. Mr & Mrs Complicated

Balicka Joanna

7.9 / 10 (347 ocen)

28,14 zł 27,89 zł - najniższa cena 44,90 zł - cena detaliczna

9788324077632

30,59 zł 30,59 zł - najniższa cena 44,99 zł - cena detaliczna

9788375798630

Jesteś tutaj. Odkryj magię chwili obecnej - Thich Nhat Hanh | mała okładka
-43 %

Jesteś tutaj. Odkryj magię chwili obecnej

Thich Nhat Hanh

6.6 / 10 (9 ocen)

25,59 zł 26,28 zł - najniższa cena 44,90 zł - cena detaliczna

9788382663051

28,92 zł 28,92 zł - najniższa cena 49,90 zł - cena detaliczna

5904305462202

67,96 zł 67,96 zł - najniższa cena 89,99 zł - cena detaliczna

Inne książki z tej kategorii

9788301137397

Kanały marketingowe - Coughlan Anne T., El-Ansary Adel I., Stern Louis W. | mała okładka
-16 %

Kanały marketingowe

Coughlan Anne T., El-Ansary Adel I., Stern Louis W.

87,31 zł 87,31 zł - najniższa cena 104,00 zł - cena detaliczna

9788360528778

30 minut dla efektywnego osobistego marketingu - Stephane Etrillard | mała okładka
-43 %

30 minut dla efektywnego osobistego marketingu

Stephane Etrillard

5.0 / 10 (3 oceny)

10,89 zł 10,89 zł - najniższa cena 19,00 zł - cena detaliczna

9788376412368

Marketing medialny - Anna Jupowicz-Ginalska | mała okładka

Marketing medialny

Anna Jupowicz-Ginalska

4.5 / 10 (2 oceny)

41,39 zł 41,39 zł - najniższa cena 48,00 zł - cena detaliczna

9788320819571

46,38 zł 46,38 zł - najniższa cena 69,90 zł - cena detaliczna

9788301152963

57,93 zł 57,93 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna

9788301169671

66,32 zł 66,32 zł - najniższa cena 74,00 zł - cena detaliczna

9788301156145

Zarządzanie i planowanie marketingowe - Andrzej Pomykalski | mała okładka
-16 %

Zarządzanie i planowanie marketingowe

Andrzej Pomykalski

57,93 zł 57,93 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna

9788373440647

Odnieś sukces w sprzedaży i telemarketingu Podręcznik lidera - Wojciech  Chmielewski | mała okładka
-20 %

Odnieś sukces w sprzedaży i telemarketingu Podręcznik lidera

Wojciech Chmielewski

2.0 / 10 (1 ocena)

31,40 zł 26,16 zł - najniższa cena 39,30 zł - cena detaliczna

9788301174293

Marketing doświadczeń - Agnieszka Kacprzak, Dziewanowska Katarzyna | mała okładka
-16 %

Marketing doświadczeń

Agnieszka Kacprzak, Dziewanowska Katarzyna

6.5 / 10 (2 oceny)

49,53 zł 59,00 zł (-16%) - najniższa cena 59,00 zł (-16%) - cena detaliczna

9788379630080

Telefonem w klienta Wstęp do telemarketingu - Sylwester Kućmierowski | mała okładka
-27 %

Telefonem w klienta Wstęp do telemarketingu

Sylwester Kućmierowski

10.0 / 10 (1 ocena)

35,91 zł 29,92 zł - najniższa cena 49,00 zł - cena detaliczna

Recenzje

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.

Powiedz, co sądzisz o tej książce

Dodaj recenzję+

Komentarze

Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.

Komentarze nie są potwierdzone zakupem