Media Władza Komunikacja


Media Władza Komunikacja

Oprawa miękka
Liczba stron: 188
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego
29,00 25,44

Do koszyka

Zamówienie wyślemy najpóźniej 2017-10-25

Koszt dostawy + więcej

Pakiety

+ =
Cena pakietu:
63,90 46,38
Do koszyka
oszczędzasz: 17,52
+ =
Cena pakietu:
78,90 52,89
Do koszyka
oszczędzasz: 26,01
+ =
Cena pakietu:
73,90 50,14
Do koszyka
oszczędzasz: 23,76
1/3

 

Intelektualne, emocjonalne i poznawcze napięcia na styku: mediów, władzy i komunikacji to główny wątek problemowy prezentowanych w 7. numerze czasopisma Dziennikarstwo i Media; tekstów. Przygotowali je wrocławscy medioznawcy, badacze kultury komunikowania społecznego, filmoznawcy, językoznawcy i teoretycy komunikacji. Zróżnicowane metodologicznie, tematycznie i materiałowo artykuły stanowią ciekawą propozycję nie tylko dla środowiska akademickiego, ale i dla licznych odbiorców, którym nieobca jest problematyka kształtowania wizerunku, wpływu, komunikacji międzykulturowej, reklamy i współczesnego dziennikarstwa w Polsce i na świecie.

Recenzje

Dodaj własną recenzję.

Dodaj recenzję

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst poprzez formularz.



Komentarze czytelników

Pozostaw komentarz...