Współczesne media medialny obraz świata t2 Studium przypadku


Współczesne media medialny obraz świata t2 Studium przypadku

Oprawa miękka
Liczba stron: 242
Wydawnictwo: UMCS
35,70 28,84

Do koszyka
oszczędzasz: 6,86

Zamówienie wyślemy najpóźniej 2017-10-23

Koszt dostawy + więcej

Pakiety

+ =
Cena pakietu:
70,60 48,04
Do koszyka
oszczędzasz: 22,56
+ =
Cena pakietu:
80,60 53,54
Do koszyka
oszczędzasz: 27,06
1/2

 

Publikacja, którą przekładamy Czytelnikowi, zawiera próbę omówienia pojęcia medialnego obrazu świata, mechanizmów jego konstruowania, metod badania oraz prawnych ograniczeń kształtowania obrazu świata w mediach. Odnaleźć w niej można także refleksje dotyczące społecznych i kulturowych konsekwencji medialnego obrazu świata. Dopełnieniem rozważań teoretycznych są opracowania o charakterze analitycznym prezentujące studium przypadku (z uwzględnieniem rodzaju medium, zróżnicowania gatunkowego, uwarunkowań o charakterze poznawczym).

Recenzje

Dodaj własną recenzję.

Dodaj recenzję

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst poprzez formularz.



Komentarze czytelników

Pozostaw komentarz...