Nagrody biznesowe Etnografia rytuałów merytokracji


Paweł Krzyworzeka

Nagrody biznesowe Etnografia rytuałów merytokracji

Oprawa miękka
Liczba stron: 316
Wydawnictwo: Poltext
44,90 27,52

Do koszyka
oszczędzasz: 17,38

Zamów teraz,
wyślemy w poniedziałek.

Koszt dostawy + więcej

Pakiety

+ =
Cena pakietu:
81,80 47,82
Do koszyka
oszczędzasz: 33,98
+ =
Cena pakietu:
79,80 46,72
Do koszyka
oszczędzasz: 33,08
+ + =
Cena pakietu:
116,70 64,86
Do koszyka
oszczędzasz: 51,84
1/3

 

Laur Innowacyjności, Gazele Biznesu, Przedsiębiorstwo Fair Play, Złoty Produkt, Perły Polskiej Gospodarki – to tylko przykładowe nagrody przyznawane polskim firmom każdego roku. Do tego dochodzą nagrody w innych kategoriach, takie jak Fryderyki czy Perła Medycyny.
Czy przyznawanie tak wielu nagród ma jeszcze jakiś sens, czy naprawdę budują one prestiż i wizerunek laureatów?
Jak pisze autor Nagród biznesowych: „Współczesne nagrody to temat doniosły i mało poważny zarazem. Jak bowiem można poważnie traktować zjawisko, które urosło do wręcz karykaturalnych rozmiarów?”.
A jedocześnie ludzie i firmy chcą być zauważani i doceniani zarówno przez swoje środowisko zawodowe, jak i przez konsumentów ich produktów czy usług. Na to pole minowe wchodzi z ostrym piórem autor, z wykształcenia i zamiłowania etnograf, co daje mu unikatową perspektywę na to, co naprawdę i co na niby dzieje się w pełnym emocji świecie tytułowych „nagród biznesowych”.
Książka stanowi rzadkie połączenie ciekawej opowieści o biznesie z dużą dawką wiedzy i danych.
Przeczytaj ją, zanim ogłosisz kolejny konkurs lub zgodzisz się zostać laureatem!

Recenzje

Dodaj własną recenzję.

Dodaj recenzję

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst poprzez formularz.



Komentarze czytelników

Pozostaw komentarz...