Wycena małego przedsiębiorstwa


Jacek Kuczowic

Wycena małego przedsiębiorstwa

Oprawa miękka
Liczba stron: 216
Wydawnictwo: CeDeWu
55,00 40,54

Do koszyka
oszczędzasz: 14,46

Zamówienie wyślemy najpóźniej 2017-11-20

Koszt dostawy + więcej

Pakiety

+ =
Cena pakietu:
91,90 60,84
Do koszyka
oszczędzasz: 31,06
+ =
Cena pakietu:
89,90 59,74
Do koszyka
oszczędzasz: 30,16
+ + =
Cena pakietu:
126,80 77,88
Do koszyka
oszczędzasz: 48,92
1/3

 

Publikacja wyjaśnia, czym różni się wycena małego podmiotu gospodarczego od wyceny dużego przedsiębiorstwa. Zawiera odpowiedzi na pytania:
- Które podmioty należy zaliczyć do małych przedsiębiorstw z punktu widzenia wyceniającego?
- Dlaczego praktyka wyceny dużych przedsiębiorstw bywa niewystarczająca do poprawnej wyceny małego przedsiębiorstwa?
- Jaki jest udział właściciela w procesie kreowania wartości małego przedsiębiorstwa?
- Jak odczytać „kod wartości" małego przedsiębiorstwa?
- Jak wykorzystać standardowe metody wyceny przedsiębiorstw do szacowania wartości małego podmiotu gospodarczego?
- Jak wycenić małe przedsiębiorstwo w sposób uproszczony?

W krajowej literaturze [...] problematyka małego przedsiębiorstwa była do tej pory traktowana marginalnie lub w ogóle pomijana. Nader często odrębność małego przedsiębiorstwa jest zawężana jedynie do małej skali działania, co jest nie tyle uproszczeniem, co wręcz błędem. Recenzowana książka przed­stawia wielorakie aspekty metodyczne wyceny małego podmiotu gospodarczego.
Z recenzji prof. nzw. dr. hab. Krystiana Pery

Recenzje

Dodaj własną recenzję.

Dodaj recenzję

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst poprzez formularz.



Komentarze czytelników

Pozostaw komentarz...