Zarządzanie kompetencjami w sektorze publicznym


Zarządzanie kompetencjami w sektorze publicznym

Oprawa miękka
Liczba stron: 212
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
39,90 35,33

Do koszyka

Zamówienie wyślemy najpóźniej 2017-11-23

Koszt dostawy + więcej

Pakiety

+ =
Cena pakietu:
76,80 55,63
Do koszyka
oszczędzasz: 21,17

 

Mając na uwadze złożoność i wieloaspektowość problematyki dotyczącej pozyskania odpowiednich kandydatów do pracy oraz programu ich rozwoju zawodowego, autorzy przyjęli, że celem monografii zbiorowej będzie zaprezentowanie różnych aspektów dotychczasowego zarządzania kompetencjami zawodowymi w sektorze publicznym. Problem zarządzania kompetencjami oparto na światopoglądzie konstruktywistyczno-pragmatycznym, gdzie zastosowano wielość interpretacji tematu. Autorzy skoncentrowali się na różnorodności postrzegania kompetencji pracowników administracji publicznej, posłużyli się aspektami historycznymi wyjaśniającymi badane zagadnienia oraz wskazali na możliwości praktycznego zastosowania proponowanych metod badania kompetencji. W opracowaniu monografii wybrano strategię badawczą mieszana z doborem równoległym, gdzie procedury pozyskiwania danych polegały na ich łączeniu w celu przeprowadzenia wszechstronnej analizy badanego obszaru. Autorzy prawidłowo zastosowali analizy trafnie dobranej literatury i dostępnej dokumentacji oraz wykorzystali badania sondażowe i studia przypadku, realizując cel badań.
Z recenzji prof. dr. hab. Tadeusza Wawaka

Recenzje

Dodaj własną recenzję.

Dodaj recenzję

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst poprzez formularz.



Komentarze czytelników

Pozostaw komentarz...