W publikacji skoncentrowano się na trzech zasadniczych obszarach tematycznych:
- internacjonalizacja i globalizacja przedsiębiorstwa;
- marketing w operacjach na rynkach zagranicznych;
- strategia marketingu-mix na rynkach zagranicznych.
Prezentowana pozycja powinna znaleźć licznych czytelników: studentów studiów stacjonarnych i niestacjonarnych, a szczególnie praktyków zajmujących się na co dzień zarządzaniem w firmach i instytucjach w zmieniającym się otoczeniu o coraz wyższym stopniu zinternacjonalizowania. Sukces, a co najmniej przetrwanie wśród międzynarodowych partnerów oraz konkurentów wymaga znajomości i umiejętnej adaptacji narzędzi oraz metod marketingu międzynarodowego.
Difin
Marketing międzynarodowy Drabik Ireneusz, Limański Andrzej
Oprawa miękka |
ISBN: 978-83-764-1235-1 |
EAN: 9788376412351 |
Liczba stron: 416 |
Format: 165x235mm |
Cena detaliczna: 70,00 zł |
70,00 zł
Produkt niedostępny
70,00 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką
Powiadom mnie
Powiadom
Opis
Inni klienci sprawdzali również
Inne książki z tej kategorii
Recenzje
Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.
Powiedz, co sądzisz o tej książce
Dodaj recenzję+
Komentarze
Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.
Komentarze nie są potwierdzone zakupem