Mistrzowie sprzedaży - jak oni to robią - okładka


Bosworth Michael, Zoldan Ben

Mistrzowie sprzedaży - jak oni to robią

Broszurowa ze skrzydełkami
Liczba stron: 260
Wydawnictwo: Studio Emka
49,00 31,85

Do koszyka
oszczędzasz: 17,15

Zamówienie wyślemy najpóźniej 2018-04-25

Koszt dostawy + więcej

Pakiety

+ =
Cena pakietu:
86,90 52,70
Do koszyka
oszczędzasz: 34,20

 

Oto przełomowa książka, która pozwala odkryć największą tajemnicę sprzedaży: odpowiada na pytanie, jak to się dzieje, że najlepsi handlowcy konsekwentnie i skutecznie wpływają na decyzje swoich rozmówców, skłaniając ich, by powiedzieli: tak.

Najskuteczniejsi handlowcy zawsze potrafili tworzyć więzi i budować relacje z klientami. Dotąd uważano to za wrodzony talent. Autorzy książki Mistrzowie sprzedaży: jak oni to robią podważają niektóre powszechne przekonania dotyczące sprzedaży, dowodząc, że prowadzenie klientów ku zmianie jest umiejętnością, której można się nauczyć.

Twórca Solution Selling i Customer-Centric Selling Michael Bosworth oraz weteran w dziedzinie zarządzania sprzedażą Ben Zoldan łączą odkrycia neurobiologii, psychologii, socjologii i antropologii, tworząc w ten sposób sprawdzony w praktyce model, który pozwoli przełamywać bariery, budować zaufanie, kształtować rzeczywiste relacje i w rezultacie zdobywać więcej klientów.

Książka ta nauczy was, jak:
• osłabić sceptycyzm klienta i aktywować tę część jego mózgu, która odpowiada za budowanie zaufania i więzi;
• korzystać z siły storytellingu, by wpływać na zmianę u klientów;
• zamieniać pomysły, przekonania i doświadczenia w opowieści – dzięki sprawdzonej strukturze;
• budować własny zasób historii do wykorzystania w całym cyklu sprzedażowym;
• opowiadać z prawdziwą pasją, będąc autentycznym;
• słuchać z empatią, by skłaniać ludzi do otworzenia się;
• włączać opowieści i słuchać z empatią, by klienci aktywnie uczestniczyli w rozmowie.

Przełomowe odkrycia neurobiologii dowodzą, że ludzie nie podejmują decyzji, kierując się wyłącznie logiką. Tak naprawdę w większości przypadków główną rolę odgrywają emocje. Książka Mistrzowie sprzedaży: jak oni to robią zawiera odpowiednie narzędzia i opis najważniejszych technik niezbędnych do tego, by wpływać na zmianę i zacząć sprzedawać więcej.

Recenzje

Dodaj własną recenzję.

Dodaj recenzję

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst poprzez formularz.



Komentarze czytelników

Pozostaw komentarz...