Jesteś marką. Jak odnieść sukces i pozostać sobą - Joanna Malinowska-Parzydło | okładka
Helion

Jesteś marką. Jak odnieść sukces i pozostać sobą Joanna Malinowska-Parzydło

Oprawa twarda

ISBN: 978-83-246-9911-7

Liczba stron: 328

Wydawnictwo: Helion

Format: 145x215mm

Cena katalogowa: 49,00 zł

49,00 zł 31,99 zł

Oszczędzasz 17,01 zł
-35 %
Zamówienie wyślemy 2018-12-20

Kup w pakiecie

Kupuj więcej i oszczędzaj

+
=

98,90 zł 61,93 zł

oszczędzasz: 36,97 zł
-37 %
Do koszyka
+
=

88,90 zł 43,96 zł

oszczędzasz: 44,94 zł
-50 %
Do koszyka
+
=

51,99 zł 34,98 zł

oszczędzasz: 17,01 zł
-32 %
Do koszyka
+
=

58,99 zł 41,98 zł

oszczędzasz: 17,01 zł
-28 %
Do koszyka

Opis

Twój najcenniejszy kapitał

Wbrew pozorom nie chodzi o to, czym się w życiu zajmujesz i jaki tytuł widnieje na Twojej wizytówce. To może się zmieniać. Rzecz w tym, jak się komunikujesz i jakie pozostawiasz po sobie ostatnie wrażenie. Ostatnie, bo pierwsze wrażenie ludzie nauczyli się już skutecznie weryfikować.

Dążysz po trupach do celu? A może kroczysz przez życie we własnym tempie i okazujesz ludziom należną uwagę? Jakie wartości głosisz, a jakimi kierujesz się naprawdę? Jaki jest Twój wizerunek w oczach innych — jesteś postrzegany jako człowiek rzetelny i spójny czy jako wątpliwa, wystylizowana kopia Twojego idola? Budzisz zaufanie czy wywołujesz niepokój? Czego jesteś obietnicą?? Wreszcie: ilu jest w Twoim życiu ludzi gotowych wystawić Ci pozytywne rekomendacje? Możliwe, że Twoja samoocena jako „jaguara” biznesu rozmija się z krążącą o Tobie opinią „wybrakowanego trabanta”.
Innymi słowy: czy wiesz, jaką jesteś marką?

Nie oburzaj się. Reputację każdy ma. Jakąś. I to „jakąś” czyni różnicę. Każdy z nas jest marką. Niestety tylko nieliczni świadomie nią zarządzają. To ludzie sukcesu, znani ze swoich pasji, dokonań, przyzwoitości i komunikacji opartej na szacunku. Każdego z nich kojarzymy z określonymi wartościami. Każdy z nich jest wiarygodnym autorytetem i realizuje własny pomysł na siebie. Każdy świeci wyjątkowym światłem wartościowego wnętrza, bez konieczności kreowania się na kogoś, kim nie jest.

Wiesz już, o co chodzi? Zatem do pracy, choć to wyzwanie wyłącznie dla ambitnych! Wykorzystaj najlepszą wiedzę na temat strategicznego zarządzania firmą, marketingiem i ludźmi do świadomego realizowania własnej strategii życia i sukcesu. Zarządzaj swoją reputacją i swoją marką równie skutecznie jak Richard Branson i Martyna Wojciechowska.

Polecane z kategorii biznes

Recenzje

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.

Powiedz, co sądzisz o tej książce

Dodaj recenzję+

Komentarze

Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.