Książka prezentuje proces wyceny integrujący proces prognozowania sprzedaży oraz pokazuje zależności między poszczególnymi etapami tych procesów. Stanowi głos w dyskusji nad standaryzacją procedur wyceny, szczególnie metodami dochodowymi, gdzie istotne znaczenia ma analiza fundamentalna wycenianego podmiotu oraz ocena otoczenia w którym ten podmiot funkcjonuje.
Publikacja stanowi przewodnik po tym, jak przeprowadzić wycenę metodami dochodowymi stosując zintegrowane podejście tj. traktując firmę jako organizm funkcjonujący w szerszym otoczeniu. Analiza przykładów rzeczywistych oraz powołania na dane źródłowe, opracowania i raporty branżowe mogą dać cenne wskazówki praktyczne analitykom przeprowadzającym wyceny przedsiębiorstw.
Do niewątpliwych zalet ksiązki należy zintegrowane, całościowe podejście do procesu wyceny: analiza makrootoczenia, analiza otoczenia konkurencyjnego, analiza przedsiębiorstwa, prognoza sprzedaży i wyników finansowych. W praktyce będą z pewnością przydatne konkretne sugestie stosowanych procedur wyceny pokazane na przykładach wraz z wybranymi metodami i uzasadnieniem zastosowania.
Książka jest przeznaczona dla osób zajmujących się finansami przedsiębiorstw, a w szczególności wyceną przedsiębiorstw w praktyce biznesu, oraz dla pracowników naukowych i studentów kierunków finansowych.
Wydawnictwo Naukowe PWN
Wycena przedsiębiorstwa. Podejście scenariuszowe Karolina Daszyńska-Żygadło
Oprawa miękka |
Wydanie: pierwsze |
ISBN: 978-83-011-8128-4 |
EAN: 9788301181284 |
Liczba stron: 268 |
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN |
Format: 16.5x23.5cm |
Cena detaliczna: 64,00 zł |
64,00 zł
Produkt niedostępny
51,57 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką
Powiadom mnie
Powiadom
Opis
Inni klienci sprawdzali również
Inne książki z tej kategorii
Recenzje
Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.
Powiedz, co sądzisz o tej książce
Dodaj recenzję+
Komentarze
Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.
Komentarze nie są potwierdzone zakupem