MLM Marketing wielopoziomowy - John Kalench | okładka
Oprawa miękka
ISBN: 978-83-650-6899-6
EAN: 9788365068996
Tytuł oryginalny: Being The Best You Can Be In MLM
Liczba stron: 256
Format: 13.5x21.0cm
Cena detaliczna: 39,90 zł

27,99 zł

27,99 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką

39,90 zł - cena detaliczna

Zamówienie wyślemy 2024-04-25
Darmowa dostawa!
Darmowa dostawa!

Kup w pakiecie

Kupuj więcej i oszczędzaj

+
=

32,89 zł

32,89 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką

49,80 zł - cena detaliczna

Do koszyka

Opis

Uwierzyć w sens i skuteczne działanie marketingu wielopoziomowego. Co to znaczy? To znaczy szanować jego naturalną strukturę.

Jeżeli będziesz traktować klientów i dystrybutorów z niższych poziomów jedynie jako źródło dochodów, nie wyjdziesz na tym dobrze. Dostrzegą oni, że jesteś zainteresowany tylko sobą, i szybko Cię opuszczą. Jeżeli jednak dojrzysz w tym wszystkim okazję do służenia i popierania innych, wtedy klienci i współpracownicy odczują to i więzi między wami się wzmocnią.

Okazja do popierania i służenia innym. Chcę mocno podkreślić wagę tego stwierdzenia. Jeśli z całej książki zapamiętasz tylko to jedno zdanie, to i tak będziesz miał klucz do sukcesu w biznesie zwanym marketingiem wielopoziomowym.

Odczuwamy zarówno niedostatki życia, jak i jego bogactwo i stosownie do tego otwieramy się na nie lub przed nimi bronimy i w tym stylu modelujemy nasze życie, które dokładnie odzwierciedla to, co czujemy. Dostrzeżemy bogactwo, jakie niesie ze sobą życie, i zaczniemy zastanawiać się nad tym, co robić, aby z tego bogactwa mogli korzystać zarówno inni, jak i my sami.

John Kalench - czołowy szkoleniowiec, konsultant i wizjoner marketingu wielopoziomowego, w 1979 roku został wprowadzony w tajniki tego przedsięwzięcia i bardzo szybko się do niego przekonał. W ciągu paru lat zbudował trzy wysoce dochodowe sieci dystrybucji. W 1985 roku stworzył Millionaires In Motion (MIM) z myślą o prowadzeniu specjalistycznych programów szkoleniowych doskonalących wiedzę dystrybutorów. Programy szkoleniowe Kalencha zostały rozpowszechnione w Stanach Zjednoczonych i w wielu innych krajach. W efekcie tysiące przedsiębiorców na całym świecie, działających w MIM, uczestniczyło w seminariach i warsztatach, również prowadzonych przez niego osobiście.

Inni klienci sprawdzali również

24,48 zł 24,48 zł - najniższa cena 39,99 zł - cena detaliczna

Wredny szef - Katarzyna Rzepecka | mała okładka
-37 %

Wredny szef

Katarzyna Rzepecka

7.1 / 10 (1285 ocen)

25,01 zł 24,78 zł - najniższa cena 39,90 zł - cena detaliczna

37,39 zł 37,39 zł - najniższa cena 54,99 zł - cena detaliczna

25,01 zł 24,51 zł - najniższa cena 39,90 zł - cena detaliczna

Bestseller

37,39 zł 37,39 zł - najniższa cena 54,99 zł - cena detaliczna

43,99 zł 43,99 zł - najniższa cena 64,99 zł - cena detaliczna

Pięć minut terapii - Sarah Crosby | mała okładka
-43 %

Pięć minut terapii

Sarah Cosby

7.8 / 10 (6 ocen)

28,49 zł 30,90 zł - najniższa cena 49,99 zł - cena detaliczna

47,59 zł 49,99 zł - najniższa cena 69,99 zł - cena detaliczna

28,45 zł 28,45 zł - najniższa cena 29,99 zł - cena detaliczna

27,60 zł 27,60 zł - najniższa cena 40,00 zł - cena detaliczna

Inne książki z tej kategorii

Kanały marketingowe - Coughlan Anne T., El-Ansary Adel I., Stern Louis W. | mała okładka
-16 %

Kanały marketingowe

Coughlan Anne T., El-Ansary Adel I., Stern Louis W.

87,31 zł 87,31 zł - najniższa cena 104,00 zł - cena detaliczna

30 minut dla efektywnego osobistego marketingu - Stephane Etrillard | mała okładka
-43 %

30 minut dla efektywnego osobistego marketingu

Stephane Etrillard

5.0 / 10 (3 oceny)

10,89 zł 10,89 zł - najniższa cena 19,00 zł - cena detaliczna

Marketing medialny - Anna Jupowicz-Ginalska | mała okładka

Marketing medialny

Anna Jupowicz-Ginalska

4.5 / 10 (2 oceny)

41,39 zł 41,39 zł - najniższa cena 48,00 zł - cena detaliczna

46,38 zł 46,38 zł - najniższa cena 69,90 zł - cena detaliczna

57,93 zł 57,93 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna

66,32 zł 66,32 zł - najniższa cena 74,00 zł - cena detaliczna

Zarządzanie i planowanie marketingowe - Andrzej Pomykalski | mała okładka
-16 %

Zarządzanie i planowanie marketingowe

Andrzej Pomykalski

57,93 zł 57,93 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna

Odnieś sukces w sprzedaży i telemarketingu Podręcznik lidera - Wojciech  Chmielewski | mała okładka
-20 %

Odnieś sukces w sprzedaży i telemarketingu Podręcznik lidera

Wojciech Chmielewski

2.0 / 10 (1 ocena)

31,40 zł 26,16 zł - najniższa cena 39,30 zł - cena detaliczna

Marketing doświadczeń - Agnieszka Kacprzak, Dziewanowska Katarzyna | mała okładka
-16 %

Marketing doświadczeń

Agnieszka Kacprzak, Dziewanowska Katarzyna

6.5 / 10 (2 oceny)

49,53 zł 59,00 zł (-16%) - najniższa cena 59,00 zł (-16%) - cena detaliczna

Telefonem w klienta Wstęp do telemarketingu - Sylwester Kućmierowski | mała okładka
-27 %

Telefonem w klienta Wstęp do telemarketingu

Sylwester Kućmierowski

10.0 / 10 (1 ocena)

35,91 zł 29,92 zł - najniższa cena 49,00 zł - cena detaliczna

Recenzje

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.

Powiedz, co sądzisz o tej książce

Dodaj recenzję+

Komentarze

Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.

Komentarze nie są potwierdzone zakupem