E-marketing Strategia, planowanie, praktyka - Grzegorz Mazurek | okładka
Oprawa twarda
Wydanie: pierwsze
ISBN: 978-83-756-1805-1
EAN: 9788375618051
Liczba stron: 485
Format: 16.9x24.4
Cena detaliczna: 69,90 zł

69,90 zł

Produkt niedostępny

69,90 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką


Opis

Marketing
Cyfryzacja przyspiesza i nie ma od tego odwrotu. W takim świecie żyjemy i robimy biznes. I w takim świecie firmy kwitną albo umierają w zależności od tego, czy już stosują e-marketing czy nadal tylko jego tradycyjną postać. Jak zawsze, gdy pojawiają się nowe techniki i metody, a dotyczy to także e-marketingu, trzeba się ich nauczyć i właściwie wdrożyć w praktyce.
Książka pod redakcją prof. Grzegorza Mazurka z Akademii Leona Koźmińskiego stanowi znakomite i całościowe wprowadzenie w tematykę e-marketingu, ponieważ jest narzędziowa, praktyczna, zawiera wiele ćwiczeń i studiów przypadków oraz zagadnień do wykorzystania na szkoleniach i warsztatach z e-marketingu.
Bogata tematyka książki obejmuje m.in. marketing w XXI wieku, strategie i taktyki e-marketingu, usługi interaktywne, badania marketingowe on-line, marketing mobilny, pozycjonowanie w wyszukiwarkach, social media marketing, wideo marketing na YouTube, InternetPR oraz budowanie marki osobistej on-line.
Autorzy to wybitni praktycy, a niektórzy z nich dodatkowo wykładają w uczelniach biznesowych. W efekcie czytelnik otrzymuje na 400 stronach w kolorze znakomicie przygotowane, zwarte i bogate merytorycznie wprowadzenie w eksplodujący na naszych oczach świat e-marketingu.

Inni klienci sprawdzali również

9788377730515

17,93 zł 17,93 zł - najniższa cena 29,99 zł - cena detaliczna

9788365282460

W dół - Tim Johnston | mała okładka
-28 %

W dół

Tim Johnston

6.3 / 10 (670 ocen)

27,11 zł 22,60 zł - najniższa cena 37,91 zł - cena detaliczna

9788324070398

Cwaniary - Sylwia Chutnik | mała okładka
-33 %

Cwaniary

Sylwia Chutnik

6.3 / 10 (948 ocen)

26,99 zł 26,99 zł - najniższa cena 39,99 zł - cena detaliczna

9788324076659

15,75 zł 15,75 zł - najniższa cena 34,99 zł - cena detaliczna

9788381789950

26,46 zł 26,46 zł - najniższa cena 41,90 zł - cena detaliczna

9788324088287

22,50 zł 22,50 zł - najniższa cena 49,99 zł - cena detaliczna

9788367530767

Tylko Prawda. Moje życie u boku Benedykta XVI
 - Georg Ganswein | mała okładka
-31 %

Tylko Prawda. Moje życie u boku Benedykta XVI

Georg Ganswein

6.9 / 10 (11 ocen)

37,88 zł 37,88 zł - najniższa cena 54,90 zł - cena detaliczna

9788363156770

29,35 zł 29,35 zł - najniższa cena 46,90 zł - cena detaliczna

9788367654005

27,23 zł 26,91 zł - najniższa cena 46,99 zł - cena detaliczna

9788324089475

Bestseller

81,59 zł 81,59 zł - najniższa cena 119,99 zł - cena detaliczna

Inne książki z tej kategorii

9788301137397

Kanały marketingowe - Coughlan Anne T., El-Ansary Adel I., Stern Louis W. | mała okładka
-16 %

Kanały marketingowe

Coughlan Anne T., El-Ansary Adel I., Stern Louis W.

87,31 zł 87,31 zł - najniższa cena 104,00 zł - cena detaliczna

9788360528778

30 minut dla efektywnego osobistego marketingu - Stephane Etrillard | mała okładka
-43 %

30 minut dla efektywnego osobistego marketingu

Stephane Etrillard

5.0 / 10 (3 oceny)

10,89 zł 10,89 zł - najniższa cena 19,00 zł - cena detaliczna

9788376412368

Marketing medialny - Anna Jupowicz-Ginalska | mała okładka

Marketing medialny

Anna Jupowicz-Ginalska

4.5 / 10 (2 oceny)

41,39 zł 41,39 zł - najniższa cena 48,00 zł - cena detaliczna

9788320819571

46,38 zł 46,38 zł - najniższa cena 69,90 zł - cena detaliczna

9788301152963

57,93 zł 57,93 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna

9788301169671

66,32 zł 66,32 zł - najniższa cena 74,00 zł - cena detaliczna

9788301156145

Zarządzanie i planowanie marketingowe - Andrzej Pomykalski | mała okładka
-16 %

Zarządzanie i planowanie marketingowe

Andrzej Pomykalski

57,93 zł 57,93 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna

9788373440647

Odnieś sukces w sprzedaży i telemarketingu Podręcznik lidera - Wojciech  Chmielewski | mała okładka
-20 %

Odnieś sukces w sprzedaży i telemarketingu Podręcznik lidera

Wojciech Chmielewski

2.0 / 10 (1 ocena)

31,40 zł 26,16 zł - najniższa cena 39,30 zł - cena detaliczna

9788301174293

Marketing doświadczeń - Agnieszka Kacprzak, Dziewanowska Katarzyna | mała okładka
-16 %

Marketing doświadczeń

Agnieszka Kacprzak, Dziewanowska Katarzyna

6.5 / 10 (2 oceny)

49,53 zł 59,00 zł (-16%) - najniższa cena 59,00 zł (-16%) - cena detaliczna

9788379630080

Telefonem w klienta Wstęp do telemarketingu - Sylwester Kućmierowski | mała okładka
-27 %

Telefonem w klienta Wstęp do telemarketingu

Sylwester Kućmierowski

10.0 / 10 (1 ocena)

35,91 zł 29,92 zł - najniższa cena 49,00 zł - cena detaliczna

Recenzje

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.

Powiedz, co sądzisz o tej książce

Dodaj recenzję+

Komentarze

Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.

Komentarze nie są potwierdzone zakupem