Marketing mix produktów cukierniczych oparty na zasadach zrównoważonego rozwoju - Tomasz Trojanowski | okładka
Difin

Marketing mix produktów cukierniczych oparty na zasadach zrównoważonego rozwoju Tomasz Trojanowski

Oprawa miękka

Pierwsze wydanie: 2018-08-24

ISBN: 978-83-808-5704-9

Liczba stron: 338

Format: 160x230mm

Cena katalogowa: 65,00 zł

65,00 zł 52,91 zł

Oszczędzasz 12,09 zł
-19 %
Zamów teraz, wyślemy jeszcze dziś!

Kup w pakiecie

Kupuj więcej i oszczędzaj

+
=

104,90 zł 76,05 zł

oszczędzasz: 28,85 zł
-27 %
Do koszyka
+
=

109,90 zł 79,90 zł

oszczędzasz: 30,00 zł
-27 %
Do koszyka
+
=

67,99 zł 55,90 zł

oszczędzasz: 12,09 zł
-17 %
Do koszyka
+
=

74,99 zł 62,90 zł

oszczędzasz: 12,09 zł
-16 %
Do koszyka

Opis

Książka jest pierwszą publikacją na rynku polskim z zakresu zrównoważonego marketingu mix. W opracowaniu dokonano analizy stanu wiedzy w zakresie podjętego tematu poprzez studium teoretyczne. Ponadto, oprócz rozważań teoretycznych, publikacja zawiera wyniki badań własnych przeprowadzonych wśród przedsiębiorstw przemysłu cukierniczego, odnoszące się do zrównoważonego marketingu mix produktów. W książce zaprezentowano procedury postępowania dotyczące poszczególnych instrumentów marketingu mix – produktu, ceny, dystrybucji oraz promocji mix. Na podstawie opracowanych procedur stworzono modelową procedurę wdrażania zrównoważonego marketingu mix produktów w przedsiębiorstwach przemysłu cukierniczego.

Polecane bestsellery

Recenzje

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.

Powiedz, co sądzisz o tej książce

Dodaj recenzję+

Komentarze

Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.