Marketing mix produktów cukierniczych oparty na zasadach zrównoważonego rozwoju - Tomasz Trojanowski | okładka
Difin

Marketing mix produktów cukierniczych oparty na zasadach zrównoważonego rozwoju Tomasz Trojanowski

Oprawa miękka

Pierwsze wydanie: 2018-08-24

ISBN: 978-83-808-5704-9

Liczba stron: 338

Format: 160x230mm

Cena katalogowa: 65,00 zł

65,00 zł 52,46 zł

Oszczędzasz 12,54 zł
-19 %
Zamówienie wyślemy 2018-09-19

Kup w pakiecie

Kupuj więcej i oszczędzaj

+
=

104,90 zł 68,42 zł

oszczędzasz: 36,48 zł
-34 %
Do koszyka
+
=

104,90 zł 64,43 zł

oszczędzasz: 40,47 zł
-38 %
Do koszyka

Opis

Książka jest pierwszą publikacją na rynku polskim z zakresu zrównoważonego marketingu mix. W opracowaniu dokonano analizy stanu wiedzy w zakresie podjętego tematu poprzez studium teoretyczne. Ponadto, oprócz rozważań teoretycznych, publikacja zawiera wyniki badań własnych przeprowadzonych wśród przedsiębiorstw przemysłu cukierniczego, odnoszące się do zrównoważonego marketingu mix produktów. W książce zaprezentowano procedury postępowania dotyczące poszczególnych instrumentów marketingu mix – produktu, ceny, dystrybucji oraz promocji mix. Na podstawie opracowanych procedur stworzono modelową procedurę wdrażania zrównoważonego marketingu mix produktów w przedsiębiorstwach przemysłu cukierniczego.

Bestsellery kategorii biznes

Recenzje

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.

Powiedz, co sądzisz o tej książce

Dodaj recenzję+

Komentarze

Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.