Sztuka prezentacji Teoria i praktyka -  | okładka
Difin

Sztuka prezentacji Teoria i praktyka

Oprawa miękka

Pierwsze wydanie: 2018-09-11

ISBN: 978-83-808-5631-8

Liczba stron: 304

Format: 17.0x20.1

Cena katalogowa: 60,00 zł

60,00 zł 48,83 zł

Oszczędzasz 11,17 zł
-19 %
Zamówienie wyślemy 2018-11-22

Kup w pakiecie

Kupuj więcej i oszczędzaj

+
=

99,90 zł 71,97 zł

oszczędzasz: 27,93 zł
-27 %
Do koszyka
+
=

104,90 zł 75,82 zł

oszczędzasz: 29,08 zł
-27 %
Do koszyka
+
=

62,99 zł 51,82 zł

oszczędzasz: 11,17 zł
-17 %
Do koszyka
+
=

69,99 zł 58,82 zł

oszczędzasz: 11,17 zł
-15 %
Do koszyka

Opis

Jednym z czynników wpływających na skuteczność podejmowanych działań zawodowych jest to, w jaki sposób zostaną zaprezentowane efekty pracy, jak będzie przedstawiona firma czy też jej oferta handlowa. W relacjach z pracownikami istotny staje się sposób komunikowania wzajemnych oczekiwań. Innymi słowy, to co mówimy, jest równie ważne jak to, w jaki sposób o tym komunikujemy.

Książka powstała z myślą o tych, którzy na co dzień dokonują prezentacji i oczekują wiedzy związanej z mechanizmami komunikacji ze sfery psychologii społecznej oraz poszukują konkretnych wskazówek związanych z jej przygotowaniem oraz realizacją. Intencją autorów było przedstawienie praktycznych wskazań poprzez pryzmat koncepcji teoretycznych. Tego typu ujęcie pozwala na wykorzystanie treści książki w wielu sytuacjach, np. prezentacji projektu, oferty handlowej czy planu działań marketingowych.

Polecane bestsellery

Recenzje

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.

Powiedz, co sądzisz o tej książce

Dodaj recenzję+

Komentarze

Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.