Prokrastynacja Kto zarabia na twojej przerwie? - Ethan Tussey | okładka
Wydawnictwo Naukowe PWN

Prokrastynacja Kto zarabia na twojej przerwie? Ethan Tussey

Oprawa miękka

Wydanie: pierwsze

Pierwsze wydanie: 2018-10-31

ISBN: 978-83-012-0132-6

Tytuł oryginalny: The Procrastination Economy: The Big Business of Downtime

Liczba stron: 192

Format: 14.3x20.5

Cena katalogowa: 49,00 zł

49,00 zł 39,35 zł

Oszczędzasz 9,65 zł
-20 %
Zamówienie wyślemy 2018-11-19

Kup w pakiecie

Kupuj więcej i oszczędzaj

+
=

88,90 zł 62,49 zł

oszczędzasz: 26,41 zł
-29 %
Do koszyka
+
=

93,90 zł 66,34 zł

oszczędzasz: 27,56 zł
-29 %
Do koszyka
+
=

51,99 zł 42,34 zł

oszczędzasz: 9,65 zł
-18 %
Do koszyka
+
=

58,99 zł 49,34 zł

oszczędzasz: 9,65 zł
-16 %
Do koszyka

Opis

Czy zdarzyło Wam się kiedyś oderwać od pracy i nauki, żeby przejrzeć Facebooka lub Twittera? Słuchać muzyki w trakcie dojazdów do pracy? Grać na telefonie w poczekalni u dentysty, żeby tylko nie myśleć, co czeka Was za drzwiami? No właśnie.
Ethan Tussey, amerykański medioznawca, postanowił przyjrzeć się temu, co dzieje się z czasem, w którym nie robimy nic konkretnego – wracamy do domu, relaksujemy się przez chwilę w pracy czy stoimy w kolejce. Tam, gdzie pojawia się prokrastynacja, pojawia się również wielki biznes. Pomyślcie o tych wszystkich reklamach, które pojawiają się w trakcie przeglądania mediów społecznościowych, o ekranach wyświetlających informacje w komunikacji miejskiej czy mikropłatnościach ukrytych w grach.
Coraz bardziej zaawansowane urządzenia mobilne i powszechny dostęp do internetu spowodowały powstanie zupełnie nowej branży, o udziały w której walczą obecnie najwięksi. Spotify i Tidal, Netflix, YouTube czy HBO Go, Apple, Samsung – każdy z tych gigantów stara się dostarczyć nową usługę, która ułatwi nam życie i prokrastynację, od oglądania filmów do kontaktów ze znajomymi. Im natomiast umożliwi zarabianie na zabijaniu czasu, który dłuży się nam najbardziej – w drodze, w poczekalni czy w pracy.
Kolejne aplikacje pomagają nam w poruszaniu się po świecie, komunikacji czy korzystaniu z rozrywki – Ethan Tussey postanowił sprawdzić, za jaką cenę. „Trzeba przyznać, że przenośna technologia może i daje ludziom większą kontrolę nad ich otoczeniem, ale pozwala także – pisze autor – aby reklamy i firmy medialne wkroczyły do naszych codziennych działań i zarabiały na naszych zwyczajach i zachowaniach”.

Polecane bestsellery

Recenzje

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.

Powiedz, co sądzisz o tej książce

Dodaj recenzję+

Komentarze

Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.