Nowe media w trzecim sektorze Krytyczna analiza tendencji i uwarunkowań - Małgorzata Łosiewicz | okładka
Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego

Nowe media w trzecim sektorze Krytyczna analiza tendencji i uwarunkowań Małgorzata Łosiewicz

Broszurowa ze skrzydełkami

Pierwsze wydanie: 2018-09-15

ISBN: 978-83-786-5704-0

Liczba stron: 482

Format: 28.3x14.4

Cena katalogowa: 44,10 zł

44,10 zł 38,81 zł


Opis

Ciągła zmiana, będąca tendencją globalną, modernizacje oraz innowacje wpisały się w krajobraz otoczenia rynkowego i są stałymi elementami determinującymi funkcjonowanie trzeciego sektora. W obliczu rozwoju technologii informacja zyskuje nowy wymiar strategicznego zasobu będącego motorem procesów zarządczych organizacji pozarządowych. Ułatwia im uczenie się oraz staje się obiektem powszechnego zainteresowania podmiotów, które chcą wytworzyć i utrzymać przewagę konkurencyjną. Książka przedstawia analizę aktywności organizacji pożytku publicznego (OPP) w wykorzystaniu technologii informacyjno-komunikacyjnych. Identyfikacja i ocena skuteczności użytkowania nowych mediów w realizacji polityki informacyjno-komunikacyjnej OPP odbyła się na podstawie danych zaczerpniętych z oficjalnych stron internetowych i profili/kont w mediach społecznościowych.

Recenzje

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.

Powiedz, co sądzisz o tej książce

Dodaj recenzję+

Komentarze

Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.