Rola serwisów społecznościowych w komunikacji marketingowej marki - Katarzyna Sanak-Kosmowska | okładka
Broszurowa ze skrzydełkami
Wydanie: pierwsze

Pierwsze wydanie: 2018-10-03

ISBN: 978-83-802-2031-7
EAN: 9788380220317
Liczba stron: 272
Format: 15.9x23.0cm
Cena detaliczna: 52,00 zł

52,00 zł

Produkt niedostępny

52,00 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką


Opis

Prekursorska publikacja o kreowaniu wizerunku firm w social media. Specyficzny sposób komunikacji prowadzony przy użyciu portali społecznościowych odchodzi od identyfikowania marki jako znaku graficznego, produktu lub usługi, wskazując na znacznie szersze rozumienie tego pojęcia. Jednocześnie w przypadku mediów społecznościowych wciąż niewiele wiadomo, na ile rzeczywiście skuteczne jest ich wykorzystanie w kontekście budowania rozpoznawalności i pożądanego postrzegania marki. Autorka książki kieruje zatem uwagę na stopień trwałości informacji marketingowych przekazywanych poprzez poszczególne portale oraz analizę skuteczności technik stosowanych w ramach obsługi profili marek.


„Książka podejmuje niezwykle aktualny temat, a jej oryginalność wynika z objęcia rozpoznaniem i analizą zarówno zachowań konsumentów, jak i przedsiębiorstw prowadzących działania marketingowe w portalach społecznościowych. Atutem jest także interdyscyplinarne podejście do przedstawionej problematyki - główny nurt rozważań przynależy do nauk o zarządzaniu, ale jednocześnie Autorka uwzględnia dorobek psychologii, socjologii, medioznawstwa oraz informatyki.”
Dr hab. Magdalena Sobocińska, prof. Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

„Autorka prezentuje niezbędną wiedzę teoretyczną dotyczącą mediów społecznościowych, wykorzystuje bogatą literaturę przedmiotu, a także w jasny i logiczny sposób przedstawia zaprojektowaną przez siebie procedurę badań empirycznych oraz interpretację wyników.”
Dr hab. Ewa Frąckiewicz, prof. Uniwersytetu Szczecińskiego

O autorze:

Katarzyna Sanak-Kosmowska - doktor nauk ekonomicznych w zakresie nauk o zarządzaniu, adiunkt w Katedrze Marketingu na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie. Absolwentka psychologii oraz zarządzania i marketingu na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie. Jej badania koncentrują się wokół problematyki komunikacji marketingowej, psychologii zachowań konsumenckich oraz e-marketingu. Autorka kilkunastu artykułów naukowych opublikowanych w czasopismach polskich i zagranicznych. Członkini Polskiego Naukowego Towarzystwa Marketingu, American Marketing Association oraz stowarzyszenia Rzecznicy Nauki.

Inni klienci sprawdzali również

Kuszenie Gracie - Santa Montefiore | mała okładka
-31 %

Kuszenie Gracie

Santa Montefiore

7.1 / 10 (169 ocen)

27,53 zł 28,87 zł - najniższa cena 39,90 zł - cena detaliczna

31,05 zł 31,05 zł - najniższa cena 45,00 zł - cena detaliczna

27,99 zł 27,99 zł - najniższa cena 46,99 zł - cena detaliczna

48,23 zł 48,23 zł - najniższa cena 69,90 zł - cena detaliczna

67,99 zł 67,99 zł - najniższa cena 99,99 zł - cena detaliczna

26,99 zł 26,99 zł - najniższa cena 26,99 zł - cena detaliczna

33,99 zł 29,99 zł - najniższa cena 49,99 zł - cena detaliczna

44,19 zł 44,19 zł - najniższa cena 54,90 zł - cena detaliczna

Zarządzanie. Nowe otwarcie
 - Opracowanie zbiorowe | mała okładka
-31 %

Zarządzanie. Nowe otwarcie

Opracowanie zbiorowe

82,80 zł 90,60 zł - najniższa cena 120,00 zł - cena detaliczna

29,39 zł 29,63 zł - najniższa cena 40,50 zł - cena detaliczna

Inne książki z tej kategorii

41,18 zł 34,32 zł - najniższa cena 49,00 zł - cena detaliczna

74,72 zł 74,72 zł - najniższa cena 89,00 zł - cena detaliczna

Komunikacja językowa w internecie - Jan Grzenia | mała okładka
-16 %

Komunikacja językowa w internecie

Jan Grzenia

6.2 / 10 (19 ocen)

49,53 zł 49,53 zł - najniższa cena 59,00 zł - cena detaliczna

35,58 zł 35,58 zł - najniższa cena 57,00 zł - cena detaliczna

21,39 zł 21,39 zł - najniższa cena 30,00 zł - cena detaliczna

66,32 zł 66,32 zł - najniższa cena 79,00 zł - cena detaliczna

39,00 zł 39,00 zł - najniższa cena 39,00 zł - cena detaliczna

32,09 zł 32,09 zł - najniższa cena 45,00 zł - cena detaliczna

Facebook Oblicza i dylematy -  | mała okładka

Facebook Oblicza i dylematy

8.0 / 10 (1 ocena)

34,97 zł 29,14 zł - najniższa cena 39,90 zł - cena detaliczna

24,94 zł 24,94 zł - najniższa cena 35,00 zł - cena detaliczna

Recenzje

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.

Powiedz, co sądzisz o tej książce

Dodaj recenzję+

Komentarze

Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.

Komentarze nie są potwierdzone zakupem