Zarządzanie międzynarodowe z perspektywy polskich przedsiębiorstw - Beata Stępień | okładka
PWE

Zarządzanie międzynarodowe z perspektywy polskich przedsiębiorstw Beata Stępień

Oprawa: Kartonowa Foliowana

Pierwsze wydanie: 2018-12-14

ISBN: 978-83-208-2320-2

Liczba stron: 246

Format: 162x237mm

Cena katalogowa: 59,90 zł

59,90 zł

W sprzedaży od 2018-12-14.

Opis

Z przykładów przytoczonych w książce Zarządzanie międzynarodowe z perspektywy polskich przedsiębiorstw wyłania się obraz dużego, ale niewykorzystanego na rynku międzynarodowym potencjału polskich przedsiębiorstw. Kwalifikacje, połączone z wiarą we własne siły, mają zatem decydujące znaczenie w podejmowaniu działań w zakresie internacjonalizacji.


Niniejsza monografia nie jest popularnonaukowym zbiorem jedynie słusznych reguł i wskazówek, jak zarządzać firmą, aby osiągnąć sukces na arenie międzynarodowej. Gdyby uprawianie biznesu polegało jedynie na stosowaniu się do wytycznych teoretyków, byłoby być może mniej wolne od frustracji i upadłości, ale prawdopodobnie nie przyniosłoby spektakularnych rozwiązań, pozwalających zarabiać pieniądze wbrew głoszonym regułom, i nie odkryto by zbyt wielu nowych obszarów dla ludzkiej aktywności gospodarczej.


Jaka jest więc ostateczna, najistotniejsza puenta prowadzonych w niniejszej książce rozważań?
Pokornie zgłębiaj teorię internacjonalizacji i zarządzania międzynarodowego, ucz się od najlepszych w biznesie, ale nie myśl, że sukces jest przypisany tylko im. Wszystko zależy od Twoich umiejętności, wiedzy, determinacji i entuzjazmu. Biznes nie musi być lokalny, bo od stuleci nie uznaje granic za barierę.


Książka jest przeznaczona dla kadry naukowej i studentów uczelni ekonomicznych, praktyków i wszystkich osób zainteresowanych tematyką zarządzania międzynarodowego.

Polecane bestsellery

Recenzje

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.

Powiedz, co sądzisz o tej książce

Dodaj recenzję+

Komentarze

Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.