Podstawowy przewodnik w dziedzinie badania rynku. Czytelnik dowie się z niej, jak zaplanować badania rynku, jak dokonać ich,nie opuszczając biura, jak prowadzić badania ”terenowe”, organizować badania ”prowokowane”, projektować ankiety, dokonywać wywiadów przez telefon, przeprowadzać badania przy użyciu poczty itd., wreszcie - jak analizować uzyskane dane.
wydawnictwo 3
Badania rynku, zrób to sam Paul N. Hague, Peter Jackson
0,00 zł
Produkt niedostępny
0,00 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką
Powiadom mnie
Powiadom
Opis
Inni klienci sprawdzali również
Recenzje
Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.
Powiedz, co sądzisz o tej książce
Dodaj recenzję+
Komentarze
Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.
Komentarze nie są potwierdzone zakupem