Wielka księga marketingu - Peter Hingston  | okładka
Oprawa miękka
Wydanie: pierwsze
ISBN: 83-7006-304-7
Opracowanie graficzne: Mirosław Krzyszkowski
Tytuł oryginalny: The Greatest Sales and Marketing Book
Liczba stron: 244
Wydawnictwo: Signum
Tłumaczenie: Marzena Perek

0,00 zł

Produkt niedostępny

0,00 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką


Opis

Na czym polega analiza rynku? Jak śledzić konkurentów, prowadzić testy marketingowe? Jak wyceniać towary, tworzyć pozytywny obraz firmy? Zaplanować „wejście na rynek”? Gdzie, kiedy i w jaki sposób reklamować się? Jak prowadzić sprzedaż promocyjną? Popularny i wszechstronny opis badania rynku i technik sprzedaży.

Inni klienci sprawdzali również

9788324026043

26,99 zł 26,99 zł - najniższa cena 39,90 zł - cena detaliczna

9788380492400

34,44 zł 34,35 zł - najniższa cena 49,90 zł - cena detaliczna

9788379611164

24,17 zł 24,17 zł - najniższa cena 39,00 zł - cena detaliczna

9788363354374

35,91 zł 29,92 zł - najniższa cena 49,00 zł - cena detaliczna

9788380625693

Noora. SKAM. Sezon 2 -  Julie Andem | mała okładka
-38 %

Noora. SKAM. Sezon 2

Julie Andem

7.9 / 10 (56 ocen)

23,47 zł 23,47 zł - najniższa cena 37,91 zł - cena detaliczna

9788324060795

30,59 zł 30,59 zł - najniższa cena 44,99 zł - cena detaliczna

9788382193336

Słone jabłka
 - Beata Olejnik | mała okładka
-43 %

Słone jabłka

Beata Olejnik

7.0 / 10 (41 ocen)

21,23 zł 21,23 zł - najniższa cena 36,99 zł - cena detaliczna

9788308074329

39,12 zł 39,12 zł - najniższa cena 59,90 zł - cena detaliczna

9788324066865

37,39 zł 37,39 zł - najniższa cena 54,99 zł - cena detaliczna

5901752784260

37,39 zł 37,39 zł - najniższa cena 54,99 zł - cena detaliczna

Recenzje

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.

Powiedz, co sądzisz o tej książce

Dodaj recenzję+

Komentarze

Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.

Komentarze nie są potwierdzone zakupem