Email marketing. Komunikuj, angażuj, buduj lojalność - Ewelina Koch | okładka
Poltext

Email marketing. Komunikuj, angażuj, buduj lojalność Ewelina Koch

Oprawa miękka

Wydanie: pierwsze

Pierwsze wydanie: 2016-09-16

ISBN: 978-83-756-1688-0

Liczba stron: 180

Wydawnictwo: Poltext

Format: 14.0x21.7

Cena katalogowa: 34,90 zł

Rok wydania: 2016

34,90 zł 22,86 zł

Oszczędzasz 12,04 zł
-34 %
Zamówienie wyślemy 2018-10-23

Kup w pakiecie

Kupuj więcej i oszczędzaj

+
=

84,80 zł 52,80 zł

oszczędzasz: 32,00 zł
-37 %
Do koszyka
+
=

74,80 zł 34,83 zł

oszczędzasz: 39,97 zł
-53 %
Do koszyka
+
=

74,80 zł 38,82 zł

oszczędzasz: 35,98 zł
-48 %
Do koszyka

Opis

To już trzecia książka w serii omawiającej najnowsze trendy oraz metody działania firm w internecie.

To już trzecia książka w serii „Twoja firma widoczna w internecie”, omawiającej najnowsze trendy oraz metody działania firm w internecie. Te nieduże i pełne konkretnej wiedzy publikacje mają charakter pisanych na gorąco raportów z pierwszej linii cyfrowego frontu. Autorami są młodzi profesjonaliści, przedstawi-ciele generacji określanej jako digital native, dzielący się swoimi praktycznymi doświadczeniami.
Ewelina Koch z online marketingiem i rynkiem nowych tech-nologii jest związana od 2007 r. Swoją przygodę z email marketingiem rozpoczęła od współpracy z SARE – jednym z wiodących dostawców oprogramowania do komunikacji newsletterowej. Zdobyte doświadczenie przełożyła na budowę i rozwój email marketingu dla sektora MSP, w ramach Grupy Kapitałowej K2 In-ternet. Obecnie realizuje się w obszarze sprzedaży nowych technologii, współpracując z największymi klientami biznesowymi T-Mobile.

Polecane z kategorii biznes

Recenzje

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.

Powiedz, co sądzisz o tej książce

Dodaj recenzję+

Komentarze

Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.