Publikacja prezentuje procesy urynkowienia radia w Polsce od roku 1989. Stanowi ona doskonałe wypełnienie luki w opisie rynku medialnego w naszym kraju w zakresie dotyczącym stacji radiowych. Tłem jest historia i specyfika radia począwszy od jego powstania.
WAM
Rynek radiowy w Polsce Mirosław Lakomy
Oprawa miękka |
Pierwsze wydanie: 2012-05-25 |
ISBN: 978-83-750-5881-9 |
EAN: 9788375058819 |
Liczba stron: 144 |
Format: 155x230mm |
Cena detaliczna: 19,90 zł |
14,93 zł
Produkt niedostępny
14,93 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką
Powiadom mnie
Powiadom
Opis
Inni klienci sprawdzali również
Inne książki z tej kategorii
Recenzje
Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.
Powiedz, co sądzisz o tej książce
Dodaj recenzję+
Komentarze
Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.
Komentarze nie są potwierdzone zakupem