Książkę należy traktować jako leksykon, a także źródło inspiracji dla osób zajmujących się reklamą. Przedstawiono w niej prace, które stanowiły podwaliny reklamy oraz kierunki jej rozwoju. Z oczywistych względów nie obejmuje ona reklam telewizyjnych, skupia się natomiast na gazetach, magazynach, plakatach i materiałach dostępnych w punktach sprzedaży.
· źródło wiedzy z zakresu polityki, gospodarki i ideologii na przestrzeni ostatnich stu trzydziestu lat
· zbiór reklam ukazujący różne style i techniki, a także rozwój tego kierunku sztuki
· źródło inspiracji dla pracowników promocji
Muza
Plakat i reklama. Przewodnik Informator o twórczości największych plakacistów Souter Nick, Newman Stuart
Oprawa miękka |
Wydanie: pierwsze |
Pierwsze wydanie: 2012-01-31 |
ISBN: 978-83-775-8131-5 |
EAN: 9788377581315 |
Tytuł oryginalny: Poster Handbook |
Liczba stron: 320 |
Format: 150x200mm |
Cena detaliczna: 39,99 zł |
Tłumaczenie: Bożenna Stokłosa |
29,99 zł
Produkt niedostępny
29,99 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką
Powiadom mnie
Powiadom
Opis
Inni klienci sprawdzali również
Inne książki z tej kategorii
Recenzje
Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.
Powiedz, co sądzisz o tej książce
Dodaj recenzję+
Komentarze
Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.
Komentarze nie są potwierdzone zakupem