Zderzenie dwóch odmiennych spojrzeń na religię, kulturę i świat mediów.
Jezus jako marketingowiec, pożytki płynące z noszenia habitu, różnica między Bogiem a idolem, urok pieniędzy i problemy z wolną wolą - to tylko niektóre wątki tej zaskakującej konfrontacji.
Znak
Bóg, kasa i rock'n'roll Marcin Prokop, Szymon Hołownia
Broszurowa ze skrzydełkami |
Wydanie: pierwsze |
Pierwsze wydanie: 2011-11-09 |
ISBN: 978-83-240-1864-2 |
EAN: 9788324018642 |
Opracowanie graficzne: Wojciech Wawoczny |
Liczba stron: 336 |
Format: A5 (144x205) |
Cena detaliczna: 32,90 zł |
22,37 zł
Produkt niedostępny
22,37 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką
Powiadom mnie
Powiadom
Opis
Inni klienci sprawdzali również
Recenzje
Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.
Powiedz, co sądzisz o tej książce
Dodaj recenzję+
Komentarze
Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.
Komentarze nie są potwierdzone zakupem