Celem tej książki jest syntetyczne przedstawienie metodologii marketingowych badań ilościowych wraz z technikami statystycznej analizy danych. Główną jej zaletą są liczne przykłady ukazujące zarówno formułowanie typowych zadań badawczych, jak i zastosowanie konkretnych metod analitycznych do ich rozwiązywania.
Wydawnictwo Naukowe PWN
Metody ilościowe w badaniach marketingowych Małgorzata Roszkiewicz
Oprawa miękka |
Wydanie: pierwsze |
ISBN: 978-83-011-3771-7 |
EAN: 9788301137717 |
Liczba stron: 352 |
Format: 17.0x24.0cm |
Cena detaliczna: 79,00 zł |
79,00 zł
Produkt niedostępny
79,00 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką
Powiadom mnie
Powiadom
Opis
Inni klienci sprawdzali również
Inne książki z tej kategorii
Recenzje
Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.
Powiedz, co sądzisz o tej książce
Dodaj recenzję+
Komentarze
Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.
Komentarze nie są potwierdzone zakupem