Niniejsza publikacja ma charakter interdyscyplinarny. W centrum refleksji znajdują się wybory samorządowe, przedstawione w szerokim kontekście mediów, polityki, a także prawa. Autorzy tekstów podejmują wiele istotnych i aktualnych problemów, takich jak: ordynacja wyborcza w wyborach samorządowych, współczesne tendencje w uprawianiu polityki, zmieniająca się rola obywatela, upartyjnienie wyborów samorządowych oraz absencja wyborcza i propozycje jej zmniejszenia. W pracy przedstawiono także obszerną analizę medialnego obrazu ostatnich wyborów samorządowych w Małopolsce. Refleksje zawarte w tym tomie mogą stanowić wkład do debaty publicznej o tematyce znacznie szerszej, czyli dotyczącej stanu demokracji w Polsce.
Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Wybory samorządowe w kontekście mediów i polityki
Oprawa miękka |
Wydanie: pierwsze |
ISBN: 978-83-233-2528-4 |
EAN: 9788323325284 |
Liczba stron: 172 |
Format: 160x230mm |
Cena detaliczna: 31,40 zł |
31,40 zł
Produkt niedostępny
31,40 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką
Powiadom mnie
Powiadom
Opis
Inni klienci sprawdzali również
Inne książki z tej kategorii
Recenzje
Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.
Powiedz, co sądzisz o tej książce
Dodaj recenzję+
Komentarze
Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.
Komentarze nie są potwierdzone zakupem