Starbucks. Sztuka wyciągania wniosków z porażek, czyli rewolucyjny przepis Schultza na wielki sukces - Howard Schultz  | okładka
Oprawa twarda z obwolutą
Wydanie: pierwsze

Pierwsze wydanie: 2012-03-12

ISBN: 978-83-240-1688-4
EAN: 9788324016884
Opracowanie graficzne: Marta Szmyd (Mill Studio)
Tytuł oryginalny: ONWARD
Liczba stron: 312
Wydawnictwo: Znak Literanova
Format: 155x235
Cena detaliczna: 59,90 zł
Tłumaczenie: Mariusz Gądek

40,73 zł

Produkt niedostępny

40,73 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką


Opis

Howard Schultz to jeden ze 100 najbardziej wpływowych ludzi na świecie, jednak jego droga do sukcesu nie była łatwa.

W pewne wtorkowe popołudnie w lutym 2008 roku Starbucks zamknął
wszystkie swoje lokale w Stanach Zjednoczonych.
Informacja wywieszona na 7100 zamkniętych drzwiach głosiła:
„Potrzebujemy trochę czasu, by ulepszyć nasze espresso.
Przygotowanie dobrego espresso wymaga wprawy.
Dlatego też postanowiliśmy poświęcić się udoskonaleniu tej sztuki”. 

Decyzje tę podejmuje Howard Schultz. Gdy istnienie Starbucksa staje pod znakiem zapytania i firma zaczyna przynosić gigantyczne straty, Schultz wraca do gry. Tak jak Steve Jobs po powrocie do Apple'a, Schultz dokonuje rewolucji, wprowadza śmiałe i często kontrowersyjne zmiany, stawiając swą firmę na nogi.

Na tym jednak podobieństwa do Jobsa się kończą. Schultz proponuje zupełnie inny pomysł na biznes i jego prowadzenie: stawia na ludzi, tradycyjne wartości, proste i doskonałe espresso. Efekt? Dziś Starbucks to 60 milionów kubków kawy tygodniowo wydawanych w 16 tysiącach kawiarni w 54 krajach. 

Howard Schultz to jeden ze 100 najbardziej wpływowych ludzi na świecie, jednak jego droga do sukcesu nie była łatwa. Pochodzi z biednej rodziny, wychował się na Brooklynie. Mimo to nigdy nie poddawał się przeciwnościom losu, uzyskał stypendium i ukończył Northern Michigan University, rozpoczął pracę w Seattle w firmie Starbucks, a kiedy jego innowacyjne pomysły nie spotkały się z aprobatą zarządu, stworzył swoją własną sieć kawiarni Il Giornale. Po dwóch latach właściciele Starbucksa postanowili wycofać się z branży i sprzedali firmę Schultzowi. Ten zainwestował w rozwój całej sieci, dzięki czemu stworzył najważniejszą i największą sieć kawiarni na świecie.

STARBUCKS to jeden z najważniejszych biznesowych hitów ostatnich lat - książka gościła na szczycie listy bestsellerów „New York Timesa”, a Amazon zaliczył go do grona najważniejszych książek roku.

Polecamy kubek motywacyjny idealny dla każdego człowieka biznesu! Zobacz jak otrzymać go za 1 zł

Inni klienci sprawdzali również

9788381254243

Z każdym oddechem  - Nicholas Sparks | mała okładka
-31 %

Z każdym oddechem

Nicholas Sparks

7.5 / 10 (2400 ocen)

24,08 zł 24,08 zł - najniższa cena 34,90 zł - cena detaliczna

9788328051492

8,19 zł 8,38 zł - najniższa cena 12,99 zł - cena detaliczna

9788324077854

17,99 zł 17,99 zł - najniższa cena 39,99 zł - cena detaliczna

9788324073078

20,25 zł 20,25 zł - najniższa cena 44,99 zł - cena detaliczna

9788366409262

31,05 zł 31,05 zł - najniższa cena 45,00 zł - cena detaliczna

9788328085114

Golem - Maciej Płaza | mała okładka
-43 %

Golem

Maciej Płaza

7.6 / 10 (276 ocen)

24,51 zł 33,12 zł (-25%) - najniższa cena 43,00 zł (-42%) - cena detaliczna

9788324073306

40,79 zł 40,79 zł - najniższa cena 59,99 zł - cena detaliczna

9788324073924

33,99 zł 33,99 zł - najniższa cena 49,99 zł - cena detaliczna

9788383180281

Długo i szczęśliwie - Alison Cochrun | mała okładka
-37 %

Długo i szczęśliwie

Alison Cochrun

7.4 / 10 (296 ocen)

28,45 zł 34,66 zł (-17%) - najniższa cena 44,99 zł (-36%) - cena detaliczna

9788367512718

30,98 zł 30,98 zł - najniższa cena 44,90 zł - cena detaliczna

Inne książki z tej kategorii

9788324058440

Stulecie detektywów - Jurgen Thorwald  | mała okładka
-32 %

Stulecie detektywów

Jürgen Thorwald

7.6 / 10 (1388 ocen)

37,33 zł 37,33 zł - najniższa cena 54,90 zł - cena detaliczna

9788324055821

33,93 zł 33,93 zł - najniższa cena 49,90 zł - cena detaliczna

9788324070695

22,50 zł 22,50 zł - najniższa cena 49,99 zł - cena detaliczna

Recenzje

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.

Warto uczyć się od najlepszych...

opinia recenzenta nie jest potwierdzona zakupem 2013-01-11
Howarda Schultza, dyrektora generalnego i prezesa Starbucks'a, poznałem przypadkiem. W książce o Stevie Jobsie. Mało o kim Jobs wyrażał się z takim uznaniem jak o Schultzu. Jak dla mnie, nie potrzeba było większej rekomendacji i zachęty, żeby poszukać informacji na temat tego człowieka. Tak właśnie trafiłem na książkę "Starbucks. Sztuka wyciągania wniosków z porażek, czyli rewolucyjny przepis Schultza na wielki sukces".

Powiedz, co sądzisz o tej książce

Dodaj recenzję+

Komentarze

Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.

Komentarze nie są potwierdzone zakupem