Marketing bankowy - Małgorzata Kolasa | okładka
Oprawa miękka
Wydanie: pierwsze
ISBN: 978-83-755-6086-2
EAN: 9788375560862
Liczba stron: 156
Format: 16.4x23.5cm
Cena detaliczna: 43,00 zł

43,00 zł

Produkt niedostępny

43,00 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką


Opis

Książka ukazuje szereg zjawisk z zakresu ewolucji trendów, specyficz- nych narzędzi i technik marketingu bankowego popartych rzeczywistymi, polskimi przykładami. W publikacji poruszono zarówno tematy nowe, jak i te, którym poświęcono znacznie mniej uwagi w literaturze zwartej, co czyni te prace wyjątkową. W książce Czytelnik znajdzie odpowiedzi m.in. na nastepujące pytania:

Jakie trendy w zakresie polityki produktu wystepują w polskim sektorze bankowym?
Jak obecnie kształtuje sie polityka bankowej dystrybucji oparta o model Ikei z efektem przemieszania sie kanałów?
Jak wygląda rozwój bankowości pocztowej w Polsce?
Jak kształtuje sie bankowość elektroniczna, a w tym m-banking i i-banking?
Jakie narzedzia i techniki stosują banki w swojej działalności promocyjnej, w tym reklamowej?
Jak kształtuje się i jakie trendy wykazuje polityka merchandisingu w banku?
Jak kształtuje sie marketing wewnetrzny w banku?

Inni klienci sprawdzali również

9788364523519

Ci szaleni Polacy. Tom IV - Piotr Langenfeld | mała okładka
-25 %

Ci szaleni Polacy

Piotr Langenfeld

7.1 / 10 (129 ocen)

29,83 zł 29,83 zł - najniższa cena 39,90 zł - cena detaliczna

9788324058723

15,71 zł 15,71 zł - najniższa cena 34,90 zł - cena detaliczna

9788380625105

To nie przypadek - Przemysław Semczuk | mała okładka
-26 %

To nie przypadek

Przemysław Semczuk

6.9 / 10 (120 ocen)

25,93 zł 21,62 zł - najniższa cena 34,90 zł - cena detaliczna

9788324057351

17,99 zł 17,99 zł - najniższa cena 39,99 zł - cena detaliczna

9788324075157

Mój cień jest różowy - Stuart Scott | mała okładka
-55 %

Mój cień jest różowy

Stuart Scott

8.4 / 10 (76 ocen)

20,25 zł 20,25 zł - najniższa cena 44,99 zł - cena detaliczna

9788382900484

25,50 zł 22,74 zł - najniższa cena 39,90 zł - cena detaliczna

9788324068050

33,99 zł 33,99 zł - najniższa cena 49,99 zł - cena detaliczna

9788382931266

32,12 zł 32,12 zł - najniższa cena 39,90 zł - cena detaliczna

5907628970218

99,93 zł 103,83 zł - najniższa cena 109,99 zł - cena detaliczna

9788382240450

62,26 zł 51,89 zł - najniższa cena 80,00 zł - cena detaliczna

Inne książki z tej kategorii

9788301137397

Kanały marketingowe - Coughlan Anne T., El-Ansary Adel I., Stern Louis W. | mała okładka
-16 %

Kanały marketingowe

Coughlan Anne T., El-Ansary Adel I., Stern Louis W.

87,31 zł 87,31 zł - najniższa cena 104,00 zł - cena detaliczna

9788360528778

30 minut dla efektywnego osobistego marketingu - Stephane Etrillard | mała okładka
-43 %

30 minut dla efektywnego osobistego marketingu

Stephane Etrillard

5.0 / 10 (3 oceny)

10,89 zł 10,89 zł - najniższa cena 19,00 zł - cena detaliczna

9788376412368

Marketing medialny - Anna Jupowicz-Ginalska | mała okładka

Marketing medialny

Anna Jupowicz-Ginalska

4.5 / 10 (2 oceny)

41,39 zł 41,39 zł - najniższa cena 48,00 zł - cena detaliczna

9788320819571

46,38 zł 46,38 zł - najniższa cena 69,90 zł - cena detaliczna

9788301152963

57,93 zł 57,93 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna

9788301169671

66,32 zł 66,32 zł - najniższa cena 74,00 zł - cena detaliczna

9788301156145

Zarządzanie i planowanie marketingowe - Andrzej Pomykalski | mała okładka
-16 %

Zarządzanie i planowanie marketingowe

Andrzej Pomykalski

57,93 zł 57,93 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna

9788373440647

Odnieś sukces w sprzedaży i telemarketingu Podręcznik lidera - Wojciech  Chmielewski | mała okładka
-20 %

Odnieś sukces w sprzedaży i telemarketingu Podręcznik lidera

Wojciech Chmielewski

2.0 / 10 (1 ocena)

31,40 zł 26,16 zł - najniższa cena 39,30 zł - cena detaliczna

9788301174293

Marketing doświadczeń - Agnieszka Kacprzak, Dziewanowska Katarzyna | mała okładka
-16 %

Marketing doświadczeń

Agnieszka Kacprzak, Dziewanowska Katarzyna

6.5 / 10 (2 oceny)

49,53 zł 59,00 zł (-16%) - najniższa cena 59,00 zł (-16%) - cena detaliczna

9788379630080

Telefonem w klienta Wstęp do telemarketingu - Sylwester Kućmierowski | mała okładka
-27 %

Telefonem w klienta Wstęp do telemarketingu

Sylwester Kućmierowski

10.0 / 10 (1 ocena)

35,91 zł 29,92 zł - najniższa cena 49,00 zł - cena detaliczna

Recenzje

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.

Powiedz, co sądzisz o tej książce

Dodaj recenzję+

Komentarze

Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.

Komentarze nie są potwierdzone zakupem