Marketing mix Podstawowe zasady marketingu -  | okładka
Oprawa miękka
Wydanie: pierwsze
ISBN: 978-83-610-5933-2
EAN: 9788361059332
Liczba stron: 120
Format: 105x160mm
Cena detaliczna: 12,90 zł

12,90 zł

Produkt niedostępny

12,90 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką


Opis

Marketing mix zwany także kompozycją marketingową, to zestaw regół i koncepcji marketingowych, których znajomość umożliwia skuteczne zaspokajanie nabywców.

Inni klienci sprawdzali również

9788379245512

26,11 zł 27,44 zł - najniższa cena 39,90 zł - cena detaliczna

9788324059249

33,99 zł 33,99 zł - najniższa cena 49,99 zł - cena detaliczna

9788382080063

15,33 zł 15,33 zł - najniższa cena 26,90 zł - cena detaliczna

9788324084142

26,99 zł 26,99 zł - najniższa cena 59,99 zł - cena detaliczna

9788324076611

33,99 zł 33,99 zł - najniższa cena 49,99 zł - cena detaliczna

9788324075256

54,39 zł 54,39 zł - najniższa cena 79,99 zł - cena detaliczna

9788382521962

27,90 zł 27,90 zł - najniższa cena 44,99 zł - cena detaliczna

9788377762493

28,44 zł 28,44 zł - najniższa cena 49,90 zł - cena detaliczna

9788367276429

39,89 zł 39,89 zł - najniższa cena 69,99 zł - cena detaliczna

9788383621166

27,08 zł 27,08 zł - najniższa cena 42,90 zł - cena detaliczna

Inne książki z tej kategorii

9788301137397

Kanały marketingowe - Coughlan Anne T., El-Ansary Adel I., Stern Louis W. | mała okładka
-16 %

Kanały marketingowe

Coughlan Anne T., El-Ansary Adel I., Stern Louis W.

87,31 zł 87,31 zł - najniższa cena 104,00 zł - cena detaliczna

9788360528778

30 minut dla efektywnego osobistego marketingu - Stephane Etrillard | mała okładka
-43 %

30 minut dla efektywnego osobistego marketingu

Stephane Etrillard

5.0 / 10 (3 oceny)

10,89 zł 10,89 zł - najniższa cena 19,00 zł - cena detaliczna

9788376412368

Marketing medialny - Anna Jupowicz-Ginalska | mała okładka

Marketing medialny

Anna Jupowicz-Ginalska

4.5 / 10 (2 oceny)

41,39 zł 41,39 zł - najniższa cena 48,00 zł - cena detaliczna

9788320819571

46,38 zł 46,38 zł - najniższa cena 69,90 zł - cena detaliczna

9788301152963

57,93 zł 57,93 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna

9788301169671

66,32 zł 66,32 zł - najniższa cena 74,00 zł - cena detaliczna

9788301156145

Zarządzanie i planowanie marketingowe - Andrzej Pomykalski | mała okładka
-16 %

Zarządzanie i planowanie marketingowe

Andrzej Pomykalski

57,93 zł 57,93 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna

9788373440647

Odnieś sukces w sprzedaży i telemarketingu Podręcznik lidera - Wojciech  Chmielewski | mała okładka
-20 %

Odnieś sukces w sprzedaży i telemarketingu Podręcznik lidera

Wojciech Chmielewski

2.0 / 10 (1 ocena)

31,40 zł 26,16 zł - najniższa cena 39,30 zł - cena detaliczna

9788301174293

Marketing doświadczeń - Agnieszka Kacprzak, Dziewanowska Katarzyna | mała okładka
-16 %

Marketing doświadczeń

Agnieszka Kacprzak, Dziewanowska Katarzyna

6.5 / 10 (2 oceny)

49,53 zł 59,00 zł (-16%) - najniższa cena 59,00 zł (-16%) - cena detaliczna

9788379630080

Telefonem w klienta Wstęp do telemarketingu - Sylwester Kućmierowski | mała okładka
-27 %

Telefonem w klienta Wstęp do telemarketingu

Sylwester Kućmierowski

10.0 / 10 (1 ocena)

35,91 zł 29,92 zł - najniższa cena 49,00 zł - cena detaliczna

Recenzje

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.

Powiedz, co sądzisz o tej książce

Dodaj recenzję+

Komentarze

Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.

Komentarze nie są potwierdzone zakupem